PC ziet MP3-speler niet?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

PC ziet MP3-speler niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 23:52

AAARGH heb ik weer hoor, zo heb je geen mp3 speler en zo heb je er 2, omdat de ene dus na 1,5 uur een lege batterij heeft, mocht ik die van mn moeder wel hebben, kijken of die er langer mee deed.

nou leuk en aardig, maar die vergat ik steeds mee te nemen, dus toen ik mn eigen mp3 speler ff nieuwe liedjes op wilde zetten, zag de pc hem niet? dus ik al tig keer dat cd'tje opnieuw geinstalleerd, en als ik de kabel vastmaak zegt mn PC 'new hardware found' en dat ie de software ervoor aan t installeren is, maar er komt geen E schijf en er wordt geen mp3 speler zichtbaar op mn pc

vandaag dus die mp3 speler van mn moeder meegenomen, dat cd'tje geinstalleerd en t weer geprobeerd, maar nee! pc zegt 'new hardware found' en meer doet ie er niet mee Lips are sealed

de 1e keer met mn mp3 speler lukte het bij de 3e poging om de mp3 speler zchtbaar te krijgen en er muziek op te zetten, daarna is het nooit meer gelukt

ik heb windows 98 zal dus wel daar aan liggen, schijnt windows 98 wel vaker moeite mee te hebben, maar mn digi ziet hij wel altijd gewoon en dan is er dus een E schijf zichtbaar en daarna staat er de naam vd digi, waarom lukt dat met de mp3 spelers dan niet?!

wat kan ik er aan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 00:49

Windows 2000 of XP installeren Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 01:49

Dat lukt niet op alle computers Ryanne Knipoog

Je zou een poging kunnen doen om de computer opnieuw op te starten met de MP3 speler aangesloten, wil nog wel eens helpen (Vraag me niet hoe). Voor de rest zou ik nu heel hard m'n huisgenoot erbij roepen Bloos

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:42

Heb ik ook gehad, en dat is nu opgelost door je mp3 speler aan te sluiten als je pc nog helemaal UIT staat.
Heb je de usbkabel aangesloten doe je je pc pas aan en ga je naar 'Deze computer'. daar zie je dan een ocoontje met 'verwisselbare schijf' staan. Deze moet je hebben om je liedjes in te stoppen.

Erg irritant inderdaad, ik moet dus altijd als ik wat nieuws op mijn mp3 wil zetten eerst de pc uitdoen voordat hij de mp3 speler herkent Scheve mond

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 20:24

oke dus de pc uit, mp3 speler aan de usb kabel, die in de pc zit en dan pas pc opstarten

ik ga het proberen Haha!

deze pc kan trouwens wel een andere versie aan dan 98 alleen hadden we die niet, dus is er maar 98 opgebleven(komt van ons papa zn werk)
wel hebben we XP alleen is dat weer net iets TE voor deze pc ben ik bang...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 20:40

GEWELDIG OK dan!

het werkt!!!

pc aangedaan met mn nieuwe mp3 speler eraan, daar al mn muziek opgezet, toen die mp3 speler losgemaakt, amar usb kabel vast laten zitten, toen mn andere mp3 speler eraan, daar moesten nml nog nieuwe leidjes bij, en die herkende hij ook meteen Haha!

nu staan dus alle liedjes op alle2 de mp3 spelers, ben helemaal blij!!!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:09

Haha!
Ik heb ook dagen zitten klooien hoor, tot ik op een of andere site terecht kwam waar dit 'truckje' ook stond.
Eigenlijk stom dat ze zoiets niet in de gebruiksaanwijzing zetten, of gaan ze er maar vanuit dat iedereen de nieuwste computer heeft ofzo Verward Knipoog .

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:53

had daar eerder mee gekomen, ik heb mn mp3-speler toen terug gebracht omdat het niet ging Boos!

Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:55

bij ons lukte het wel (voor een vriendin)
maar wij hebben wel windowsxp

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 23:41

ja met XP gaat het veel makkelijker, heb je de installatie cd-rom enzo ook niet nodig, mn zus heeft ook xp en nergens last van

maar windows98 staat erom bekend dat ie met dit soort dingen lastig kan doen, maar met mp3 speler aansluiten terwijl pc uit is en dan pas pc aanzetten, gaat het prima Haha!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 09:19

oohhh hoop dat het bij mij ook zo werkt kan nu al maanden geen muziek erop en eraf hale.. omdat die verwisselbare schijf bij mij dus ook nooit tevorschijn meer komt, daarvoor altijd wel Knipoog k hoop dat het werkt.. Hyper!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:45

Renske20 schreef:
ja met XP gaat het veel makkelijker, heb je de installatie cd-rom enzo ook niet nodig, mn zus heeft ook xp en nergens last van

maar windows98 staat erom bekend dat ie met dit soort dingen lastig kan doen, maar met mp3 speler aansluiten terwijl pc uit is en dan pas pc aanzetten, gaat het prima Haha!

Euh bij windows98 moet je de drivers installeren die zijn vaak op de site van de MP3 speler te vinden. Bij windows XP hoeft dat niet omdat het daar al allemaal in zit.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 19:08

ja dat bedoel ik met die installatiecd-rom enzo dat zit compleet bij je mp3-speler in de doos, bij XP heb je die cd-rom niet nodig(staat ook in de gebruiksaanwijzing van de mp3-speler)

of bedoel je met drivers iets anders Blond

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:32

Haha gewoon toch even de cd rom installeren ook al draai je XP het maakt niet uit.

draai je nu XP of 98 ?.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:18

Moet je niet eerst de software installeren? of als je windows xp hebt dan hoeft dat normaalgesproke nieteens,
Maar ik denk ook dat je heb erin moet duwen als hij nog uitstaat.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 01:28

Prisca schreef:
Haha gewoon toch even de cd rom installeren ook al draai je XP het maakt niet uit.

draai je nu XP of 98 ?.

zoals ik al zei, ik heb de cd-rom geinstalleerd, zelfs nog een keer extra de cd-rom laten draaien checken voor fouten, en zoals in mn 1e berichtje staat heb ik 98, waarbij bekend is dat dingen aansluiten op de verwisselbare schijf vaak niet lukt

echt de enige manier die werkt is de tip die ik hier kreeg, mpr speler op je pc aansluiten voordat je de pc opstart, heel maf maar het werkt wel *LOL*

voor XP is deze pc wrsch net niet snel genoeg, voor milennium of 2000 wel, maarja die schijnen ook niet geweldig te werken....

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:00

Nee heb op mijn andere pc 2000 draaien en dat is bagger.

Je zou eens moeten kijken op de site van de mp3 speler en de nieuwste drivers downloaden dat wil ook nog wel eens helpen.

Succes.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 16:43

ok tnx Lachen

en tsja, ik heb nu mn mp3 speler standaard bij de pc liggen, dus sluit hem vast aan voor de pc aan wordt gezet en dat werkt gelukkig nogsteeds
(wissel bijna iedere 2/3 dagen wel van muziek nml haha ben echt erg Clown )