PDF bestanden openen?! Mediaplayer weigert?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

PDF bestanden openen?! Mediaplayer weigert?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 18:10

Misschien dat iemand me hier op bokt kan helpen.......... In mijn mailbox van Yahoo krijg ik dikwijls van mijn werk attachments die verstuurd worden als PDF bestand. Nu kan ik deze bestanden dus niet openen.......

Elke keer als ik ze wil downloaden en wil openen krijg ik een foutmelding omdat windows mediaplayer het bestand niet kent......... Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?????

Word er echt helemaal gek van want ik loop zo een heleboel leuke filmpjes, muziek, verhalen en informatie mis Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:11

PDF open je met Adobe Reader (kun je gratis DL)

Dit is geen muziek of filmpjes
Maar tekst evt aangevuld met plaatjes
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-05 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:12

Ten eerste is PDF een soort bestand die je moet lezen (als in Word). Hij zal hem dus nooit openen met Media Player.

Ga naar Adobe.com en download daar de Acrobat Reader, dit programma leest PDF bestandjes! Succes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:12

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 18:14

Ryanne schreef:
Ten eerste is PDF een soort bestand die je moet lezen (als in Word). Hij zal hem dus nooit openen met Media Player.

Ga naar Adobe.com en download daar de Acrobat Reader, dit programma leest PDF bestandjes! Succes...

Ok dus ik moet eerst een adobe versie downloaden.......

Maareh hoe kan het dan toch dat die attechments op onze computer in windows mediaplayer terecht komen en hij de bestanden daarin probeert te openen wat vervolgens dus niet lukt??

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:33

Grootheidswaanzin? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar als het goed is heb je het probleem niet meer als je acrobat reader download.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 18:44

Ellende schreef:
Grootheidswaanzin? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar als het goed is heb je het probleem niet meer als je acrobat reader download.

Haha weet niet wat die computer van mij doet hoor......

Maargoed heb de reader gedownload en kan nu mijn pdf bestanden kopieren naar mijn Documenten op mijn computer alwaar ik ze vanaf daar kan openen met de adobe reader. Wil ik ze gelijk vanuit mijn Yahoo mail openen dan probeert ie het nog steeds met windows mediaplayer Verward

Maar ik ben al ontzettend geholpen met jullie adviezen, Thanx OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:56

Heb je misschien ooit aangeklikt dat hij deze bestanden met media player moet openen?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:34

Probeer eens een pdf bestand rechtermuisknop en dan openen met - Adobe Reader aangeven.
ALs het goed is moet íe het dan doen.