Opmerkingetjes voor de makers van bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pannakoek

Opmerkingetjes voor de makers van bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 23:55

Ik ben nieuw hier op bokt en ten eerste: super site! Echt top, keep up the good work..... maar ik heb twee opmerkingetjes die jullie misschien zouden kunnen overdenken?

Allereerst viel het me meteen op dat je niet ziet in welke topics foto's staan. Bijvoorbeeld op de sites over te koop aangeboden paarden is het handig meteen te zien of er foto's van het paard bij zijn.

Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om op de site zelf te zoeken op onderwerp van een topic, of bijvoorbeeld op 'halster' als je een 2ehands halster wilt kopen. Want er wordt om de halve minuut een nieuw topic gelanceerd, dus is het een onwijze klus om alle recente topics door te spitten naar een topic waarin een halster wordt aangeboden.

Nou komt het woord halster ook wel voor in heel veel topics waar het niet gaat om een halster dat te koop aangeboden is, en ik ben een gigantische digibeet dus vergeef me als het niet kan, maar ik vroeg het me af.....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 00:03

Je kunt in de zoekfunctie aangeven in welke fora je wilt zoeken, bij categorie selecteer je dan Eenmaal Andermaal. Zoekfunctie is dan nog steeds niet helemaal jofel, maar ach. En foto's... Wat maakt het uit als ze niet in een topic staan, er zullen niet veel mensen zijn die te beroerd zijn om ze te pb'en of te mailen als je interesse hebt...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:32

ik vindt de zoekfunctie die er nu is op bokt ook een werkelijke ramp ik heb er nog nooit wat mee kunnen vinden

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:36

De zoekfunctie loopt vooral een paar maanden achter op het moment Verdrietig Als de nieuwe versie van phpBB er is (en als we een nieuwe database server hebben gok ik Scheve mond) ga ik eens kijken of we dat fatsoenlijk op kunnen lossen.

Verder zijn er plannen voor een heeeeelemaal ander verkoop/koop systeem waar je idd beter ziet dat er foto's zijn, waar je veel handiger kan zoeken en wat een heel stuk overzichtelijker werkt. Maar dat gaat dus allemaal nog even duren (maar staat wel erg hoog op de prioriteiten lijst).

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:37

Inderdaad,de zoekfunctie is echt bagger.Ik heb de proef op de som eens genomen door een topic te openen en de dag erna het op te zoeke adhv de titel,maar neen hoor,er stond zogezegd niets gelijkaardigs op bokt terwijl ik volop aan het posten was in dat topic...raar...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:37

o dat zou erg fijn zijn bart want het zoeken is echt een ramp
zeker met paarden te koop en verzorgers er tussen dat is echt een ramp
ik hoop tch stiekem dat dat niet te lang gaat duren

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:38

Klopt, de zoekfunctie pakt op het moment helemaal geen nieuwe topics op Scheve mond Je hebt nog wel wat kans met het zoeken via Google maar ook die loopt meestal een paar dagen achter en pakt niet alle topics.