Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef"]
En ijslanders moeten ook bij de pony's hoor, of bedoel je dat niet?
[/quote] Ze worden niet vermeld en officieel gezien, zijn het paarden. Er staat er dan ook minimaal 1 tussendoorOok nog een Tinker trouwens.
[quote="stef"]
Kijk, mijn idee was: Als je een tinker tussen allemaal warmbloeden hebt staan, krijgt de tinker zowiezo minder stemmen, omdat de warmbloeden over het algemeen andere mensen trekken dan de pony's.
Dit wordt vervolgens uitgelegd alsof IK tinkers minderwaardig zou vinden, en dat gaat dus nergens over.
[/quote]
Ikzelf zou niet zeggen dat jij ze minderwaardig vind, maar vind wel dat je redenatie van jou heel persoonlijk is en DAT vind ik niet kunnen. De verkiezing is uiteindelijk van en voor ons allemaal, toch? Mijn persoonlijke mening zou juist zijn dat een fries, tinker of shire juist eerder meer stemmen krijgt dan een standaard sportpaardje die veel minder opvalt... Nu weet ik, dat als ik het realistisch bekijk, dat dat per persoon verschilt
[quote="stef schreef:Maar nogmaals, dit is maar een klein dingetje, die zeurt om dat, die zeurt om dat, en ik heb nu zoiets van, waar doe je het nog voor?
Fairie schreef:>;)Ik snap je beredenatie om tinkers etc. tussen de pony's te zetten.
Het zijn gewoon 2 verschillende type's met elk hun eigen 'doelgroep' om het zo maar even te zeggen.
CarS schreef:>;)
Ik vat deze opmerking denk ik maar positief op want ik wist niet dat er een doelgroep was voor een soort paard(ponnieke)
Maar waarom het jezelf zo moeilijk maken......
Paarden bij paarden verkiezing
Pony bij pony verkiezing
CarS"]
>;)
Maar waarom het jezelf zo moeilijk maken......
Paarden bij paarden verkiezing
Pony bij pony verkiezing
[/quote]
Dingen die nu besproken zijn zijn niet terug te draaien, maar in het verleden rees de vraag, wanneer is een paard een paard, en wanneer een pony.
Volgend jaar wordt het dus alles onder de 156,nogwat pony, alles erboven paard, ongeacht ras of type.
[quote="lies"]
Misschien moet je je 'taak' niet zo serieus nemen?
[/quote]
Misschien niet, maar ik heb de 1e verkiezing gestart, en doe dit inmiddels al 3 jaar (begonnen in mijn moddie tijd, toen het ook nog wat makkelijker was omdat ik zelf dingen aan kon passen) en in de loop der jaren is het toch een beetje een "kindje" geworden om het zo te noemen. En ja, ik ben trots als we aan het eind een gelukkige EERLIJKE winnaar hebben.
Ik steek er veel tijd in, als ik dat zeg wordt dat gezien als zeuren en van, dan stop je er toch mee?
Ik bedoel het niet als zeuren, het is vrijwillig, ik ben niks verplicht, en als ik het niet meer zou willen had ik allang gestopt. En dat roep ik ook elk jaar, toch doe ik het elk jaar weer, omdat ik het leuk vind, maar af en toe zou een beetje meer waardering leuk zijn.
[quote="snowdon schreef:Ze worden niet vermeld en officieel gezien, zijn het paarden. Er staat er dan ook minimaal 1 tussendoorOok nog een Tinker trouwens.