gehackt, alles kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

gehackt, alles kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 14:15

3 januari starte ik mijn pc gewoon op en vond het wel errug snel gaan. Toen kreeg ik schermen van ZoneAlarm, AVG en Microsoft. Ik naar mijn buroblad en ja hoor bijna alles weg. Naar documenten, alles weg, alle foto's die ik heb gemaakt van onze P.R.E. merrie die drachtig is. Foto's kwijt van huizen die we hebben bekeken in Belgie. Alle foto's kwijt van onze pup. Ik ben ook alle mailtjes kwijt. Bij een paar zaten foto's bij die toch niet te vervangen zijn.

Elke dag moet ik me opnieuw aanmelden om op internet te komen. Elke dag instellingen veranderen. Ik heb gisteren een paar foto's gedownload van de digi en die zijn dus vandaag spoorloos verdwenen.

Degene die dit geflikt heeft wordt bedankt. Mocht het een bokker zijn, dan wil ik graag alle foto's terug hebben. Verder stond er niet veel bijzonders op. Foto's zijn onvervangbaar.!!!!! Dit is dus binnen 1 jaar de 2de keer. De eerste keer was alles er nog.

Volgens een ITer is er iemand die via mijn pc ergens probeert binnen te komen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:19

Huh??? Wie doet nou zoiets? En vooral waarom?????
Jeetje, wat erg van de foto's!! Die zijn onvervangbaar!! Ik moet er niet aan denken dat dat mij zou overkomen... ga toch maar alles weer even op een CDtje zetten!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:22

Oh wat erg, ik zou het zelf ook verschrikkelijk vinden! Hadj e niet ergens een back up? Bijvoorbeeld op een CD, of iemand anders die foto's gestuurd?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:06

Phia, hoogstwaarschijnlijk heeft jouw pc een virus opgelopen. Dit topic gaat op slot, je kunt niet zomaar in het wilde weg bokkers gaan beschuldigen.