Msn Plus Versie ZONDER spam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Msn Plus Versie ZONDER spam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 13:16

Hallo!!

Wie heeft er voor mij een msnplus versie zonder reclame of achter grond programma's ? Tot nu toe heb ik het paar keer gedownload en elke keer krijg ik rotzooi mee... Dan weer in eens een extra taakbalk op internet, dan weer pop-ups, dan weer errors, allemaal spyware.. Daar heb ik dus echt geen zin in, maar zonder die rotzooi draait MsnPlus bij mij niet dus wie o wie kan mij aan een goede download helpen? Of kan hem even doorsturen via msn?

Tong uitsteken

Hebben jullie hier nou nooit last van? Verward

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:17

M'n vriend had hier inderdaad ook last van en is weer overgegaan op een oudere versie.

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:31

gewoon goed opletten tijdens het installeren, je kan namelijk kiezen of je hem mét of zónder sponsor wil installeren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:34

Jep, je kan inderdaad bij het installeren kiezen; met of zonder sponsor. En snelle 'doorklikkers' krijgen als je op 'ja' duwt inderdaad een zooitje spyware mee zeg! Dus gewoon zonder sponsors installeren!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 15:56

Jaa maar zonder de spyware en reclame doet msn het niet.. Dan is de versie niet compleet zegt hij?

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:17

je moet het ook niet handmatig verwijderen, gewoon tijdens de installatie zeggen dat je het zonder sponsor wilt installeren

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:02

Bij mij zit dat er niet op, ofja ik heb er niks van gemerkt, ik kan hem je wel doorsturen maar dat moet je me ff toevoegen Tong uitsteken (zie mijn profiel)

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:01

Apart inderdaad, want ik ben nog geen enkele versie tegengekomen die de optie MET of ZONDER sponsor installeren niet weergaf. Mn broertje flikt dat soort dingen ook altijd: "jaa maar ik zag het niet!" Ach kom, gewoon rustig lezen wat er tijdens de installatie staat, dat voorkomt een hoop balkjes *LOL*

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 14:27

Ronnoz schreef:
Apart inderdaad, want ik ben nog geen enkele versie tegengekomen die de optie MET of ZONDER sponsor installeren niet weergaf. Mn broertje flikt dat soort dingen ook altijd: "jaa maar ik zag het niet!" Ach kom, gewoon rustig lezen wat er tijdens de installatie staat, dat voorkomt een hoop balkjes *LOL*

Kun je mij een download link geven van een download met die optie het aan of uit te zetten?

Klinkt mij eerlijk gezegd heel onlogisch want op internet is bijna alles besmet wat je gratis krijgt.

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:22

http://www.msgplus.net/ Rolleyes De eerste site die je op google vindt..
Als je alles leest (!) voordat je op volgende klikt tijdens het installeren, krijg je zelfs eerst de opmerking dat in het volgende schermpje gevraagd wordt of je de sponsor wilt installeren en als je dan op volgende klikt kun je kiezen tussen wel of geen sponsor installeren.. Scheve mond

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:45

Megantjuh schreef:
Klinkt mij eerlijk gezegd heel onlogisch want op internet is bijna alles besmet wat je gratis krijgt.

Ja als je dat al denkt en daarom de voorwaarden tijdens de installatie al niet leest Scheve mond

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 18:32

ImpresBreeze schreef:
Ja als je dat al denkt en daarom de voorwaarden tijdens de installatie al niet leest Scheve mond

Jaa wel maar ik krijg altijd alleen de vraag waar wil je het installeren en niet hoe!

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:50

en met de link van DaphneL ?

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:53

Ik heb afgelopen weekend van www.msgplus.net nog MSN+ gedownload, ZONDER wat voor sponsor of weet ik het allemaal. Zo moeilijk is het niet, zolang je zoals gezegd maar een beetje leest tijdens het installeren...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:00

Inderdaad opletten tijdens het installeren omdat je zo kan kiezen tussen met of zonder sponsor!

NOOIT zomaar op 'JA' klikken.. Lips are sealed

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:37

Ik heb een keer msn weg gegooid omdat ik gek werd van de sponsors en omdat ik zag dat je dus de opties krijgt of je het met of zonder sponsors wil downloaden. Heb het gedownload en alles goed gelezen maar ik kreeg toch echt NIET de optie te zien of ik het met of zonder sponsor wilde downloaden. Heb het zelfs nog een keer opnieuw gedaan omdat ik die optie ook wilde krijgen en daarbij kreeg ik hem dus weer niet. Paar maanden later kreeg ik de optie wel ineens, download btw via msn.pagina.nl

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 12:13

_Michelle_ schreef:
Ik heb een keer msn weg gegooid omdat ik gek werd van de sponsors en omdat ik zag dat je dus de opties krijgt of je het met of zonder sponsors wil downloaden. Heb het gedownload en alles goed gelezen maar ik kreeg toch echt NIET de optie te zien of ik het met of zonder sponsor wilde downloaden. Heb het zelfs nog een keer opnieuw gedaan omdat ik die optie ook wilde krijgen en daarbij kreeg ik hem dus weer niet. Paar maanden later kreeg ik de optie wel ineens, download btw via msn.pagina.nl

Dit heb ik dus ook, ik heb nu een sponsorvrij msn versie, maar dit is gewone msn 6.2. Nu wil ik de plusversie en overal krijg je er rotzooi bij. Ik heb echt serieus nooit een keuze gezien of ik de sponsor wil installeren of niet, op de achtergrond doet hij dat altijd sniekie mee..

Ik ga eens kijken dan op msn.pagina.nl