Vreemde kaartjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte

Vreemde kaartjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 20:01

Iemand hier ook ooit last van gehad? Ik krijg 'persoonlijke' berichten via e-cards opgestuurd die toch echt via bekende sites als kaartenhuis.nl worden verstuurd.
Tijdje geleden eentje gekregen, met een tekst die niet op mij toepasbaar was ofzo dus verder niet meer naar omgekeken.
Vandaag weer een:"

sterkte

Lieve Charlotte, ik wil zeggen dat ik het erg vond dat jij weg moet.Ik hoop dat jij erover heen komt en dat jij besseft dat veel deuren voor jou in dit leven open staan, dat jij sterk en positief en altijd met lach was, als jij zo doorgaat dan komt alles goed. Veel warme groeten van Senka

senka

Wat moet ik hier nu mee? Volgens mij stond er geen email adres van die persoon bij Scheve mond
En ik weet dus ook echt niet waar het op slaat of van wie het zou moeten zijn.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:04

Ik krij ook vaak mailtjes dat ik een e-card heb ontvangen van iemand en die gene heet meestal yamaha ofoziets en bij die link om naar die e-card te gaan staat duurd het heel lang voordat die open is! Dus ik open ze niet meer en gooi ze meteen weg

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:06

ik heb elke dag een mail van shannon
echt zo
doei doei iris ik zal je missen

waar mee ik ga nergens me weg

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:57

Heb je een emailadres waar je naam in staat?
Ken je een Senka?

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:33

Waarschijnlijk is er iemand met bijna hetzelfde e-mail adres en hebben een paar personen dit verkeerd in hun lijst/adresboek staan...

Misschien even terug mailen dat ze de verkeerde hebben Schijnheilig

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 05:08

Ik hoorde pas dat dit idd virussen zijn. Je zou eigenlijk zelf een e-card moeten sturen en dan aan jezelf adresseren. Het schijnt namelijk dat het onderwerp van een origineel en een nepkaartje op elkaar lijkt, maar dat het een klein beetje verschilt. Ik raad je dus aan om te kijken wat de titel is van een e-card die je naar jezelf stuurt, zodat je de e-cards met een echt lijkende titel kunt verwijderen...

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 23:09

Dank jullie wel voor de tips, hou het iig in de gate. Ik heb wel een emailadres waar letterlijk mijn voor- en achternaam in staat.
Ken alleen geen Senka.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:30

Misschien heeft ze een vergissing gemaakt met de emailadres.