Ik ben bezig met mijn site en ik wil graag 'uitklapmenuutjes' maken zoals bij bijv. Bucas. Ik zou alleen echt niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen...
Ik gebruik al een hele tijd Frontpage, werkt heel fijn. Maar als het daar niet mee kan, kan ik het opzich ook wel met een ander programma maken. Als ik het maar kan maken
Char_elle
Geplaatst: 02-01-05 17:46
Okee ik heb zelf op school een site gemaakt en daar mee doe ik het op word en dat werkt ook goed en dan als je van die uitklapmenuutjes wil maken moet je op het plaatje/de zin klikken met de rechter muisknop, dan moet je op hyperlink klikken en dan op bestand dan moet je op het bestand klikken waar je het naartoe wil hebben en dan ok. En dan ben je klaar
Het is niet zo moeilijk als je het even doorhebt
Als je het niet goed begrijpt stuur dan maar een pb'tje
Guinni
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:05
Volgens mij bedoel jij wat anders. Jij bedoelt gewoon een hyperlink. Ik bedoel dat je in het menuutje van je site bijv. hebt staan 'Paarden' en dat als je daarop klikt er een kleiner menuutje komt 'naast' je muis met daarin onder elkaar bijv. Patent, Voltrack, etc etc Zoals op de site van BucasAls je in hun menuutje op Information klikt bijvoorbeeld