Vuurwerk/Versatel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Menno

Vuurwerk/Versatel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 20:31

Is er hier iemand die bij Internethost Vuurwerk/Versatel werkt?

Ik zit met een probleem en ze laten me nu al een aantal weken barsten... Scheve mond

Ze reageren niet op aangetekende brieven, doen telefonische beloften die ze niet nakomen etc. etc.

Is hier iemand die een helpende hand kan bieden? Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:01

Niet reageren op aangetekende brieven is heel simpel -> rechtszaak.
Telefonische beloften? Nope, schriftelijk laten bevestigen en iig zorgen dat je naam en functie weet van degene die 'm doet.

Ik zou nog 1 keer een aangetekende brief sturen met daarin de mededeling dat je een reactie binnen een bepaalde duur terug verwacht en dat je anders stappen zult ondernemen. Kan vanavond wel even opzoeken hoe ik het in de mijne had staan...

Heb je al contact gezocht met rechtsbijstand?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 15:01

Rechtsbijstand inschakelen heb ik zelf weinig behoefte aan. Dit is ook geen zaak van leven of dood Knipoog

Vuurwerk moet gewoon even het eea voor mij doen, maar ze zijn gewoon vreselijk nalatig. Het is gewoon irritant dat wat ik ook doe gewoon geen enkele zin heeft. Ik heb nog nooit een goede ervaring gehad met hun... Scheve mond

Ik hoopte eigenlijk dat iemand van bokt daar werkte en mijn probleem kon afhandelen, voordat ik stappen onderneem. Het laatste wat ik wil is hier echt tijd aan besteden... Knipoog