Bookmarks in Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siempie

Bookmarks in Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 19:48

Is er een mogelijkheid om Bookmarks aan te maken in bokt?

Ik weet dat je een abbonnement kan nemen op een topic, maar dan krijg je enkel een email wanneer er een reactie is gekomen. Bovendien kan ik niet zo 123 zien op welke topics ik geabbonneerd ben. ( tenminste niet dat ik weet).

Bekijk je berichten werkt ook niet optimaal, want er zijn topics die ik bij wil houden zonder dat ik perse in wil reageren.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:50

Als ik het goed onthouden heb zit deze functie al in de nieuwe versie van PHPBB ingeprogrammeerd.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 01:02

En wanneer komt die nieuwe versie???

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:45

Zodra ik hem stabiel heb gekregen, de conversie helemaal goed gaat, de Bokt layout af is en we geen enorme bugs meer vinden Lachen

De planning was vorige week nog dat we net na de kerst over zouden gaan maar dat hebben we dus niet gehaald doordat we een irritant probleem hebben gevonden met de conversie (waardoor spontaan berichten verdwenen tijdens het converteren)...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:07

BartVB schreef:
Zodra ik hem stabiel heb gekregen, de conversie helemaal goed gaat, de Bokt layout af is en we geen enorme bugs meer vinden Lachen

De planning was vorige week nog dat we net na de kerst over zouden gaan maar dat hebben we dus niet gehaald doordat we een irritant probleem hebben gevonden met de conversie (waardoor spontaan berichten verdwenen tijdens het converteren)...

Komt er ook net zoiets als op GoT? Met je Post History enzo?