Ingeschreven op smssite:hoe kom ik er vanaf??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bloemkooltje

Ingeschreven op smssite:hoe kom ik er vanaf??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:44

Stomme geit die ik ben Boos! Ik heb me geregistreerd bij een smssite waarbij je dan 5 gratis smsjes per dag kan sturen. Klonk aantrekkelijk dus heb ik me ingeschreven (en schijnbaar niet goed naar de voorwaarden gekeken) Sms.ac heet het. Nu krijg ik elke dag 2 smsjes wat me per sms rond de 22 ct per sms kost Boos! Ik wil er dus vanaf maar heb geen idee hoe Blond Heeft iemand enig idee of ik hier vanaf kan komen, zo ja: hoe?????

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:06

Dit stond volgens mij niet in de voorwaarden, ik heb het nl ook heel vaak aangeboden gekregen maar toen ik bij inschrijving mijn hotmail wachtwoord moest opgeven heb ik de boel geannuleerd, niet voor niks blijkbaar.
Probeer even of je op de site de voorwaarden nog kan lezen en of daar iets staat hoe je ervan af moet komen, zoek op de meest onlogische plaatsen want daar zetten ze het neer...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:09

Ik heb net zoals Polly de boel afgeblazen toen ze me om m'n hotmailwachtwoord vroegen. Zo werkt het natuurlijk niet, iig niet voor mij

Lees de site eens goed door, misschien dat daar iets staat over je afmelden. Neem anders contact op met die lui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:19

Even op google gezocht en er wordt flink voor deze actie gewaarschuwd.
Dit kwam ik ook tegen:

Citaat:
Gewoon alles lekker uitzetten en afzeggen van SMS.AC door middel van STOPALL te sturen naar 3111.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:21

whaha ik heb toevallig vanmorgen alle mailtjes gewist die ik van andere mensen kreeg met daareen een invitation voor die site
blij datk dat dus nie heb gedaan , daar inschrijven Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:41

Alle uitnodigingen die ik krijg voor sms.ac (en dat zijn er een aantal per dag, webmaster@bokt.nl staat in redelijk wat adresboeken Scheve mond) worden direct geforward naar wat 'customer service' adressen van sms.ac. Ik heb ze vriendelijk gevraagd mij op de opt-out list te zetten (wat volgens de site ook gewoon zou moeten kunnen) maar dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik zie die invitations nu iig niet meer Lachen

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:33

Ilindra schreef:
Even op google gezocht en er wordt flink voor deze actie gewaarschuwd.
Dit kwam ik ook tegen:

Ja ik hoorde ook van de waarschuwingen, nadat ik me had opgegeven Scheve mond Frusty

Ik heb net STOPALL naar 3111 gesmst en krijg een berichtje terug dat mijn accoutn gedelead is OK dan! Bedankt dus voor de tip, helemaal super want ik ben er nu (hopelijk) vanaf Lachen

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 01:21

Nagelbijten / Gniffelen En ik heb mij ook aangemeld Scheve mond Maar ik heb de sms dat ik had gekregen niet bevestigd.. Heb ik er geen last van (om ff duidelijk te maken; ik kreeg een sms en dat moest ik dus ff bevestigen door een sms te sturen, maar dat heb ik dus NIET gedaan...) Maar wat ik mij nou afvroeg, heb ik er last van..? Khoop et van niet Scheve mond

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 01:36

Ik, stomme drol die ik ben, had dat dus ook gedaan... en opeens opdekte ik dat ik nog maar 0,08 eurocent beltegoed had, terwijl het de dag ervoor nog 4 hele euro's waren. Scheve mond Flink afgezet dus... Via de site kan je je ook ergens afmelden, dat heb ik gelukkig ook snel gedaan.

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 12:21

Jessie88 schreef:
Ik, stomme drol die ik ben, had dat dus ook gedaan... en opeens opdekte ik dat ik nog maar 0,08 eurocent beltegoed had, terwijl het de dag ervoor nog 4 hele euro's waren. Scheve mond Flink afgezet dus... Via de site kan je je ook ergens afmelden, dat heb ik gelukkig ook snel gedaan.

Ik had dus precies hetzelfde. Van 10 naar 0,08 eurocent Scheve mond Maar sinds mijn afmelding per sms heb ik nog niets weer ontvangen, gelukkig Lachen Dus nogmaals, bedankt voor de tip Ilindra, dat scheelt me een hoop geld Haha!

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 16:05

Jessie88 schreef:

Welke??? Nagelbijten / Gniffelen Dan ga ik ook voor zekerheid doen... Scheve mond

love_nadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:29

is dat www.smscity.nl ?
ik hoop het niet want daar ben ik ook aangemeld

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:00

nope www.sms.ac smscity ben ik ook lid van en die werkt wel fijn

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:32

Daar had ik ook mailtjes van gehad, maar was gelukkig zo slim (/lui...) om er niet op te reageren Haha!

Hanneke_S

Re: Ingeschreven op smssite:hoe kom ik er vanaf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:35

Wow, ik kreeg net (als in een paar minuten geleden) mijn afrekening van telfort en zag ook dat ik voor elk sms moest betalen en dat doe ik dus al een mand lang, terwijl ik het niet gebruik en ze direct wis. heb net ook STOPALL gesmst naar 3111, dus hoop dat het werkt!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:45

Nou ben ik mss blond, maar waarom geven jullie in godsnaam een wachtwoord op? Dan moet er toch een gigantische koeienbel gaan rammelen dat 't niet klopt?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:57

vreslijk iritant zoiets ik zit bij smscity.nl daar zit gelukkig niks achter