Waarom geen "auto-pb" op TeM?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Waarom geen "auto-pb" op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 08:30

Als ik in een topic op de pb-knop ram, krijg ik fijn een link met de tekst van de desbetreffende user in m'n vakje. Op TeM krijg ik de melding: 'Not allowed to quote this posting'.

Waarom is dit?

Very frustrating als ik nog even lekker offtopic wil reageren op een leuke (en dat bedoel ik niet sarcastisch) opmerking van een mod, doe dat liever via pb dan dat ik mijn melding doelloos omhoogknal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:30

Ik snap dat ook niet, als je op de TEm knop drukt ivm een bijvoorbeeld 16 pagina's lang topic, moet je dan de bladzijde en nummer van de post erbij vermelden of zo?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 11:44

Je krijgt dan gewoon een url naar dat specifieke bericht, maar ik doel op de pb, niet op de melding an sich...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:54

Komt doordat het TeM forum wat specifieke toegangsrechten heeft. Het hele TeM verhaal is er een beetje bijgeklust en zit niet overal super netjes in elkaar. Daardoor heb je b.v. problemen met die PB knop en ook als je op TeM duwt bij een nieuws bericht. Wordt als het goed is beter in phpBB 2.2 Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:16

Sylvia schreef:
Very frustrating als ik nog even lekker offtopic wil reageren op een leuke (en dat bedoel ik niet sarcastisch) opmerking van een mod, doe dat liever via pb dan dat ik mijn melding doelloos omhoogknal...

Ehm, kun je dan niet beter de mod gewoon pb-en Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 12:35

Syl niet snappen? Verward Dat doe ik toch ook? Als ik nu een offtopic/zinloze reactie wil geven op jouw bericht ram ik op de pb knop en krijg ik een link naar jouw bericht + quote. In TeM moet ik via quote, kopieren, pb, plakken doen...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:50

Ja nee, ik bedoel. Je wilt die mod toch een bericht sturen via TeM Verward

Omdat je offtopic wilt reageren zeg maar. Maar je wilde dus wat anders dan ik dacht, sorry Bloos