Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 18:32

wellicht kunnen we hier ontopic verder...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:40

We wáren nog ontopic. Begrijp er niets van? Verward

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:43

Jullie gaan nu wel offtopic Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:44

kawa, ik doelde met dat kinderachtig op het "ja maar, zij deden het ook"

Dat doen mijn neefjes van 7 niet eens meer Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:48

overigens was dit wel een heel makkelijke uitweg voor het moderator team, een paar off topic berichten en hoppa, slotje.

/on topic
uit de berichten van Bart is wel duidelijk dat TS geen OW heeft gekregen.

BV, kijk even in je sent box; daar hoort die nu te staan.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:52

Ik denk trouwens dat de hele nasleep en het in bescherming genomen worden door de moddies, de commerciële activiteiten van de TS wel de nekslag gegeven zal hebben...Door die OW's is de aandacht door veel meer bokkers getrokken dan anders het geval geweest zou zijn..

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:54

Lielle schreef:

BV, kijk even in je sent box; daar hoort die nu te staan.

Staat erin.

Dank voor je tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:55

Romkabouter schreef:
kawa, ik doelde met dat kinderachtig op het "ja maar, zij deden het ook"

Dat doen mijn neefjes van 7 niet eens meer Knipoog

Ik weet dat je dat bedoelde.
Maar ik zou persoonlijk zoiets willen weten uit is het eerlijk gegaan of niet.
Snap ook niet waarom zoiets niet bekend word gemaakt.
Schept gewoon duidelijkheid.
Of het moet zijn dat het mod team zelf wel weet dat ze dan erg fout zitten, dat kan ook nog Schijnheilig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:57

Botervlieg schreef:
We wáren nog ontopic. Begrijp er niets van? Verward

Er werd wel erg snel een Afbeelding opgedaan, maar jullie waren toch niet helemaal on topic.

Wederom zie ik dat er geen fouten (helemaal/gedeeltelijk) worden teruggedraait. Er werd een uitleg gegeven, die kant nog wal raakt En dat is het. De ow van Sp begrijp ik echt werkelijk waar NIET, de enige die misschien een tikkie ver ging was Lovely, maar zelfs DAT wordt wel eens vaker gedaan. Bekijk het gemiddelde gestarte penny topic eens en daar komen ook wel eens zulk soort reacties. En daar worden OW's voor gegeven???? Nope! Topic wordt gesloten en dat is het. En dat was het enige wat hier ook in dit topic had moeten gebeuren. DPB laat zichzelf heel erg kennen en geeft geen enkel (!) inhoudelijk commentaar op de vragen, maar ontwijkt ze en legt de schuld bij de klanten neer. Als iemand geld aan haar ongevraagd stort is dat de fout van de klant, maar om dan neerbuigend te gaan roepen dat ze niet helemaal wijs zijn en niet van die vragen moeten stellen als: vind mijn paardje mij LieV Scheve mond . Sorry hoor! Maar dat kun je verwachten. Dat zou ook mijn eerste vraag zijn geweest als ik zo'n consult zou doen. Gelukkig ben ik te nuchter dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand via foto's of pc-scherm de geest of gedachtes van een paard of dier kan lezen (of mag ik dat niet zeggen Lips are sealed) Voorheen werkte ik in een restaurant, de vraag die mij het meest gesteld werd was denk ik wel: "Heeft u een menukaart?" Zie je mij al boos gaan roepen tegen die mensen: "Ja, zeikerds! Wij hebben een menukaart!" Om vervolgens de menukaart in hun strot te douwen? Hmmz ben benieuwd hoe lang ik er dan nog had gewerkt?? Of uberhaupt klanten had gehad.

Aan het gehele moderator team, wees nou eens reeël en trek die Ow's gewoon in. Het doet geen pijn, hoor. Ach gut Daar wordt je echt niet minder geloofwaardiger van en nog genoeg andere mensen over om in de gaten te houden.

BV, al reactie? Anders nog maar 1 sturen??

Rom, ik vind het gewoon om het principe gaan. DPB deed neerbuigend over haar klanten, en daar mag niet op gereageerd/aan getwijfeld worden? Dat gebeurt (gelukkig) in het echte leven ook, anders hadden we Radar, Ook dat nog en de consumentenbond niet gehad.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:05

Daar mag wel op gereageerd worden. Maar radar blijft objectief Knipoog

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:07

Romkabouter schreef:

Rom, vind jij dat de moddies objectief zijn?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:08

De bokkers in het topic in ieder geval niet. De moddies moet ik dan nalezen Knipoog

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:09

Romkabouter schreef:
De bokkers in het topic in ieder geval niet. De moddies moet ik dan nalezen Knipoog

Misschien kun je dat inderdaad beter even doen. Kom je daarna weer terug om je mening te geven? Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:14

Remy schreef:
Ik denk trouwens dat de hele nasleep en het in bescherming genomen worden door de moddies, de commerciële activiteiten van de TS wel de nekslag gegeven zal hebben...Door die OW's is de aandacht door veel meer bokkers getrokken dan anders het geval geweest zou zijn..

Wie lazen dat [AM] topic en lezen dit en het vorige [FZ] topic nou helemaal........ Scheve mond

De vraag of TS al dan niet doorgaat met bekritiseerde handelspraktijken op bokt is nu geloof ik ook (nog) niet aan de orde.

Wèl die (vraag) over het eenzijdig stelling nemen en OW's uitdelen nemen door mods en beheer.

Waar overigens nog steeds geen duidelijkheid over is...

Maar dat wacht ik geduldig af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:14

Goed ik heb nog geen antwoord op mijn mail, nog geen antwoord op mijn tem-actie mbt quappa topic, waar blijft de uitleg?

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:21

Romkabouter schreef:

Fout, Rom: Radar (Kassa! en eerder genoemde soortgelijke programma's / instituten )
gaat èn blijft achter de klagers staan.

Bokt doet het tegenovergestelde (voor zover bekend).

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:23

Romkabouter schreef:
De bokkers in het topic in ieder geval niet.

Welke bokkers zijn deze dan? Ik lees wat er in dat topic staat, en trek hieruit mijn conclusie. Radar objectief? Neeuh....

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:26

Remy schreef:
Misschien kun je dat inderdaad beter even doen. Kom je daarna weer terug om je mening te geven? Knipoog

Ben ik weer Haha!
De enige reactie van de moddie is dat het topic op slot gaat omdat het ge-OH wordt en offtopic gaat. Lijkt me een goede reden Lachen
De moddie Jantien in dit geval.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:27

Lijkt je een goede reden voor OW's, Rom? Dat kun je toch niet serieus menen Verward

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:29

Botervlieg schreef:
Wie lazen dat [AM] topic en lezen dit en het vorige [FZ] topic nou helemaal........ Scheve mond

ik Schijnheilig

en met mij denk ik heel veel andere bokkers, rellen zijn nou eenmaal populair, daarom was MH altijd zo in trek bij velen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:30

Weet je, ik zal jullie nu wel allemaal over me heen krijgen.... maar ik ben echt van mening dat DPB geen flauw idee had over het medium bokt, en in alles tot haar kruin toe verzopen is geraakt. Tuurlijk had zij het anders aan moeten pakken, maar niet iedereen is gezegend met marketingkennis en een creatieve sociale geest.

Ze heeft zich inderdaad niet netjes uitgelaten over haar klanten, en haar klanten zich niet over haar.

Ze heeft zich gewoon ernstig vergist in het medium bokt, en zeker een fout gemaakt richting haar klanten.......... maar wat verwachten mensen dan????

Verwachten ze een goed opgeleidde manager, die had zowizo al 40 euro per consult gevraagd........ En daardoor veeeeeel minder klanten gekregen en het zaakje veel overzichtelijker gehouden zo.

Ik ben overigens wel van mening dat OF iedereen een OW OF niemand!

Voor zover ik heb begrepen zijn er geen mensen geweest die geld hebben betaald maar geen consult hebben gekregen, alleen aanvragen voor een consult die nog niet gehonnoreerd zijn........ dus eigenlijk zijn er geen gedupeerde, toch????

behalve de OWs dan Haha! Haha! Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:30

Botervlieg schreef:
Fout, Rom: Radar (Kassa! en eerder genoemde soortgelijke programma's / instituten ).

Ow, nou ja, ik heb ook geen tv he Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 10-12-04 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:32

Romkabouter"]
Ben ik weer Haha!
De enige reactie van de moddie is dat het topic op slot gaat omdat het ge-OH wordt en offtopic gaat. Lijkt me een goede reden Lachen
De moddie Jantien in dit geval.
[/quote]

Verward Welk topic was dat?

[FZ] Het regent OW's op [AM] .... Verward
[quote="Ellende schreef:
Aangezien het hier weer ver van topic afdwaalt een slotje.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:32

Fitzroy schreef:
Lijkt je een goede reden voor OW's, Rom? Dat kun je toch niet serieus menen Verward

Ik oordeel niet of een of wel of niet terecht is. Ik zeg alleen dat DPB geen persoonlijke beledigingen uit en een aantal bokkers wel. Of die wel of niet erg genoeg zijn voor een antwoord ga ik niet over. Thank god for that Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:34

Romkabouter schreef:
Ow, nou ja, ik heb ook geen tv he Verdrietig

Baseer je mening daar dan ajb ook niet op?