Wat zijn er een hoop onderwerpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosemarijn

Wat zijn er een hoop onderwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 17:11

Bijvoorbeeld bij de rijtechnische problemen. Ik kan beter weer in mn boeken duiken, das heel wat overzichtelijker
(sorry hoor maar moest dat wel ff kwijt)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:06

Vertel eens, hoe zou je het willen hebben dan? Lachen

Als je iets zoekt kun je de zoekmachine gebruiken of het topic wat Apple op Rijtechnische problemen heeft geplaatst gebruiken.

Heb je zelf vragen, dan kun je die zo stellen...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:50

Het is nu eenmaal een druk forum met een heleboel gebruikers.
Als het je niet bevalt zijn er nog zat andere internetfora waar jij je misschien wel thuis voelt.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:44

Dat klinkt lekker vriendelijk tegen iemand die net 5 berichtjes heeft geplaatst en alleen maar constateert dat het hier wel erg groot is >;) Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:53

Overigens zijn er plannen om wat meer structuur in de chaos te brengen, mogelijk een afstudeer onderzoek voor moi. Maar dat is dus allemaal lange termijn werk Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:54

Van harte welkom op Bokt !
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als nieuwkomer even schrikt van alle informatie die op je af komt.
In de loop der tijd zijn er steeds meer fora bijgekomen; aan de ene kant leuk (er is voor ieders smaak is er wel iets te vinden Knipoog) maar aan de andere kant heeft het even tijd nodig om wegwijs te raken.
Laat je niet afschrikken door de hoeveelheid informatie die op je af komt.
Je zult zien dat je best snel de weg weet
Nog veel plezier hier op Bokt !

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 09:22

je hebt gelijk hoor. sinds ruim een jaar is het echt 1 grote brei geworden en vrijwel geen enkel topic is op een normale manier te volgen. overigens zou ik ook meer vertrouwen hebben in je boeken dan de meeste rijtechnische topics.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:21

volledig eens met SP. Bovendien worden dezelfde onderwerpen honderdduizend keer uitgekauwd, zonder nog iets nuttigs toe te voegen.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:46

overigens zijn de moddies wel weer actief met het uitdelen van OW's, dus lever maar niet al teveel kritiek is mijn advies. normaal redeneren heeft ook geen zin en sprake van communicatie is er ook niet. some things never change.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:14

SuperPepeijn schreef:
overigens zijn de moddies wel weer actief met het uitdelen van OW's, dus lever maar niet al teveel kritiek is mijn advies. normaal redeneren heeft ook geen zin en sprake van communicatie is er ook niet. some things never change.

Prima advies. OK dan!

Al maakt het wel verschil op welk forum / topic je kritiek levert.
Wat op de ene plek gedoogd wordt, kan op de andere weer beslist niet.

Da's weer een andere leergang op bokt.

Ook op dát punt raak je op bokt nooit uitgeleerd! Knipoog Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:32

BartVB schreef:
Overigens zijn er plannen om wat meer structuur in de chaos te brengen, mogelijk een afstudeer onderzoek voor moi. Maar dat is dus allemaal lange termijn werk Haha!

... ben benieuwd Haha!

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:49

Ik ben ook redelijk nieuw hier op bokt. Ik kan al redelijk mijn weg vinden en ik heb voor mijzelf al een paar interessante topics gevonden.

Nou vraag ik me aleen af hoe je eenvoudig bij zo'n topic kunt komen als je een andere keer weer inlogd. Er zijn er een paar die wel een hoop pagina's hebben en ik op mijn gemakje zo nu en dan een stukje van lees. Nu doe ik dat elke keer via de zoekmachine. En ook voor een topic dat ik zelf heb geopend. Hoe kom je daar nou snel bij?

Hebben jullie er een handigheidje voor?

Alvast bedankt!

Owja, hoe houden jullie alles in de gaten, sommige mensen zie ik op verschillende topics reageren die in een heel ander forum zitten Verward Verward
Hoe houden julle dat toch allemaal in de gaten?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:53

Je ziet op de forumpagina rechtsboven een knop met 'bekijk je berichten' en 'berichten sinds laatste bezoek'. Op die manier kom je in de berichten die je zelf ook geplaatst hebt en in de berichten die geplaatst zijn sinds de laatste keer dat je ingelogd was.

Ook kun je via je eigen profiel bij een je eigen berichtjes komen (klikken op de knop 'profiel' in een van je eigen berichten).

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:55

Je eerste vraag:
Linksbovenaan staat Forum daarna staat rechtsbovenaan Bekijk je berichten

Je tweede vraag begrijp ik niet helemaal. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:59

Eerst even: welkom hier op bokt.

Tja, Bokt is eenmaal hartstikke groot. Duizenden leden zijn er hier Lachen Daar zul je maar aan moeten wennen, anders moet je maar een ander forum zoeken die kleiner is. Ik zit nu bijna 1 jaar op bokt en in begin vond ik het ook best druk maar nu weet ik gewoon niet beter Lachen

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:05

Hah, wat een geweldig knopje is dat, dat van bekijk je berichten
Die had ik nog helemaal niet gezien Bloos (blond......)

Super bedankt!

En mijn tweede was niet echt een vraag, maar meer een "bewondering" voor sommige mensen die bij verschillende onderwerpen enzo op "de hoogte" zijn zeg maar.

En dat wennen, dat gaat zeker lukken! Ik voel me hier al helemaal thuis, ik krijg harstikke leuke reacties, van jullie zojuist bijvoorbeeld! OK dan! OK dan!