Bestaat er een geluidloos toetsenbord? Ons toetsenbord tikt nl nogal, en er staat ook een tv hier, die vaak gebruikt word. Das dus nogal onhandig .
Bestaat er een geluidloos toetsenbord? En muis
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-12-04 13:59
Ik heb een Ultra-X van Logitech, is een soort notebook toetsenbord maar dan voor op je buro. Bevalt echt enorm goed, ik vind het heel lekker typen (lekker ligt, en je hoeft de toetsen niet zo ver in te duwen). Hij maakt behoorlijk weinig geluid, het is iig niet zo'n brak rammelding
Verder heb je ook helemaal platte (tip toets) toetsenborden die meestal ook op kan rollen (handig als je ze wilt vervoeren). Die dingen zijn enorm irritant om mee te typen daarnaast ook nog duur maar die hebben geen bewegende delen. Je hoort dus alleen wat vingers op dat 'toetsenbord' trommelen
Zo, klinkt goed Bart! Maar daar hangt zeker wel een flink prijskaartje aan .
SnelleMarz
Geplaatst: 05-12-04 16:07
Die toetsenborden van laptops zijn ook heel zacht.. dan toets je ze in en heb je meteen 80x de zelfde letter vreselijk, ik wil een toets écht kunnen indrukken haha
Ranja
Geplaatst: 05-12-04 21:42
Over het algemeen als gewone toetsenborden 'ouder' (door het gebruik)worden, gaan ze meer geluid produceren....
Anoniem
Geplaatst: 06-12-04 00:44
Ik heb een ergo-laptop geval. Ik kan niet typen op een normaal toetsenbord, dat doet te veel pijn. Ik heb dat bord jaren geleden uit Amerika over laten komen. Hij is nu op en ik moet een nieuwe maar ze zijn hier niet te krijgen
Adawi
Geplaatst: 08-12-04 00:35
Zo soort toetsenbord als Bart heeft mijn vader ook.. Eigenlijk is het een soort van laptop toetsenbord maar dan gewoon los.
Ik zit heel af en toe op zijn computer,maar dan kan ik er niet echt erg snel mee typen, maar dat zal wel komen omdat ik zelf maar ouwe dikke heb
Verder vind ik het een heerlijk toetsenbord
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 08-12-04 11:08
Prijs valt wel mee, iets van 20 euro ofzo? Kijk ff op www.paradigit.nl