Mijn computer staat gedurende de dag altijd aan. Voor mijn crash viel hij dan, na een bepaalde tijd, in slaap. Ik moest dan even mijn muis bewegen en starte hij weer op.
Na mijn crash valt hij niet meer in slaap, nu blijft hij brommen als ik hem niet gebruik. Het scherm valt wel in slaap maar hij blijft brommen.
Wat kan ik doen zodat hij weer uitvalt en niet meer bromt?
SnelleMarz
Geplaatst: 03-12-04 15:18
Als de mijne gaat slapen gaat alleen de monitor uit. Slaat bij jou de kast normaal gesproken dan ook af?
Menno
Geplaatst: 03-12-04 15:20
Even bij je energie-instellingen kijken bij het configuratiescherm. Daar kun je dit instellen.
Andere vraag: Waarom staat jouw computer de hele dag aan? Of is dit tevens een server?
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 15:22
Ja mijn kast sloeg ook uit.
Hij staat aan, als ik thuis ben, omdat opstarten te lang duurt en teveel energie kost. Het is gemaktzucht
Maar ik ga eens kijken of dat het is!
Ik heb iets veranderd, nu maar kijken of dat het juiste is. Bedankt voor de tip!
Romkabouter
Geplaatst: 03-12-04 22:14
Menno schreef:
Even bij je energie-instellingen kijken bij het configuratiescherm. Daar kun je dit instellen.
Vergeet dan niet om op het tabblad "slaapstand" te kijken of "slaap inschakelen" wel aangevinkt staat
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-04 03:16
Heb ik gecheckt Romkabouter!! Thanks!!
Ik heb nog niet de kans gehad de nieuwe instellingen te controleren.... hopelijk morgen....of was het nou vanmiddag