Hacking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jill_

Hacking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 23:21

Hallo in 4 dagen tijd zijn er 2 acounts bij hotmail gehackt alles is veranderd Scheve mond

Me hele pc gisteren gecand heeft heel veel gevonden alles verwijderd maar nu net werd ik weer gehackt met msn

Heeft iemand ideeen hoe dit komt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:34

hotmail: makkelijk te raden password of 'geheime vraag'
MSN: is gewoon rommel (net als Hotmail trouwens Lachen ). Lek als je een te oude versie gebruikt. Zorg verder dat windows verder ook up to date is via: http://windowsupdate.microsoft.com/

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 23:36

BartVB schreef:
hotmail: makkelijk te raden password of 'geheime vraag'
MSN: is gewoon rommel (net als Hotmail trouwens Lachen ). Lek als je een te oude versie gebruikt. Zorg verder dat windows verder ook up to date is via: http://windowsupdate.microsoft.com/
Me paswoord en geheime vraag bestonden uit letters en cijfers en moeilijk te raden maarja msn is idd rommel ga meteen even doen wat u zei

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 01:28

Jillie93 schreef:
Me paswoord en geheime vraag bestonden uit letters en cijfers en moeilijk te raden maarja msn is idd rommel ga meteen even doen wat u zei

sorry erg offtopic maar geweldig dat je U zei tegen bart *LOL* weer eens wat anders dan wat er normaal door de (jongere) bokkers wordt gezegt Knipoog

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 21:23

OO haha Bloos

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:05

Renske20 schreef:
sorry erg offtopic maar geweldig dat je U zei tegen bart *LOL* weer eens wat anders dan wat er normaal door de (jongere) bokkers wordt gezegt Knipoog

Haha, dacht ik ook meteen Haha!

Tja, msn is vrij makkelijk te hacken met programma's, daar is weinig aan te doen... Scheve mond