favicons bij de verkeerde koppeling (firefox)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacksel

favicons bij de verkeerde koppeling (firefox)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 20:52

Ik gebruik sinds kort firefox, vind het echt een geweldig programma, vooral met de hoeveelheid spyware die ik opeens niet meer op mijn computer krijg. Ik heb alleen de neiging om soms even snel door te klikken naar een volgende site (heb een aantal koppelingen onder mn adresbalk staan), waardoor er een aantal favicons een beetje onlogisch geplaatst zijn (hccnet icon bij een forum die helemaal geen icon heeft van zichzelf bijvoorbeeld). Ik krijg dat ook niet meer weg nu... Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:28

Gewoon verslepen door erop te klikken (en vasthouden) met je linkermuisknop toch?

Of als je de balk weg wilt hebben gewoon via View > Toolbars Knipoog

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 21:36

nee, de favorieten staan wel goed enzo, alleen staan er nu dus favicons voor die er helemaal niet voor horen, maar bij de site horen waar ik daarvoor opzat (en die ik dan niet volledig heb laten laden voordat ik doorklikte naarr de betreffende site waar de icon dus niet bijhoort)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:41

Ik denk dat je ze gewoon moet verwijderen en opnieuw in je favorieten moet zetten.
Ik heb overigens nergens last van met Firefox, alle favicons staan op de goede plaats Lachen

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 00:10

*LOL* misschien heb je iets meer geduld dan ik