ja mods, wat is het nou?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

ja mods, wat is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 11:51

Ik had een update voor een topic dat veel mensen volgenden. Om dat overzichtelijk te houden heb ik een nieuw topic geopend en een link ernaar in het oude topic gezet.

[VvdD] Ro verwaarloosd en weer thuis!

[VvdD] update Rohan

Hierop gooit Belker mijn update op slot omdat volgens haar:

Belker schreef:
Je had ook gewoon je antwoord in dat topic kunnen zetten met een verzoek om de titel aan te passen.
Bij topics over hetzelfde onderwerp is de regel dat het oudste topic open blijft. Uit die routine/achtergrond heb ik gehandeld.

Ok zou je zeggen, maar nu kom ik dit topic tegen:

[AM] Wat mij nou net overkomt --> sollicitatiegesprek

Waarop weer een update wordt gemaakt:

[AM] vervolg: wat mij nou overkomt --> sollicitatie

Zoals je daar ziet gaat het eerste topic dicht en blijft de update open, iets wat mij eerlijk gezegd logischer en overzichtelijker lijkt.

Maar rara welke van de 2 manieren is nu de correcte?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:05

Ik ga het navragen Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:47

Het grote probleem hier is dat je een update plaatst over een topic dat nog gewoon liep en zelfs nog op pagina 1 stond. Dan kan dat prima in het al lopende topic zodat alles bij elkaar blijft staan en we niet na verloop van tijd 5 topics van irish lady over Rohan op VvdD hebben staan op pagina 1 en 2.

Als de update kwam nadat het eerste topic een paar weken stil lag dan wordt het een ander verhaal, dan is het geen probleem een nieuw topic te openen met een link naar het oude topic.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:57

Lonneke wil aangeven dat het precies hetzelfde is als het andere topic. Ook daarvan liep er nog een recentelijk topic. Die update over de sollicitatie had ook in hetzelfde topic kunnen worden gegeven.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:03

die update van het solicitatiegesprek waren zelfs nog van dezelfde dag geloof ik Verward
ik vind het ook overzichtelijker als het 2 de topic openblijft

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:14

Ah, niet goed gekeken Lachen

Tja, de update over die sollicitatie had gewoon in het eerste topic gemoeten. Als iedereen bij iiedere update weer een nieuw topic maakt wordt het een behoorlijke puinhoop op een gegeven moment Scheve mond