Outlook -> voor gebruik hotmail moet je betalen ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kojack

Outlook -> voor gebruik hotmail moet je betalen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 03:18

Ik wilde net voor 1 van mijn email (hotmail) adressen oulook instellen, krijg ik ineens de melding dat je er toestemming voor moet krijgen en dat je je moet opgeven op een bepaals adres. Ik ben dus naar dat adres gegaan en kwam erachter dat je wel je hotmail op je oulook kon krijgen maar dat je er €19,99 voor moet betalen !

Ik heb geloof ik 3 weken geleden nog een ander adres ingesteld op outlook en dat was gratis.

Doe ik iets fout of is dit nieuw ?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 03:40

27 sep 2004

Gebruikers van de gratis Hotmail-dienst van Microsoft kunnen in het vervolg niet meer gratis gebruik maken van Outlook om hun e-mail op te halen.

De plugin, die Hotmail-gebruikers in staat stelt hun mail in een applicatie te beheren, is per direct niet meer gratis beschikbaar voor nieuwe gebruikers. Bestaande gebruikers mogen nog even genieten van hun voorrecht, maar worden binnenkort uitgenodigd over te stappen op een betaalde dienst.

Microsoft claimt dat het er niet op uit is meer geld te slaan uit de Hotmail-gebruikers. Volgens de software-gigant wordt de betreffende functie (WebDAV) vaak misbruikt door spammers, die op ingenieuze wijze miljoenen e-mailadressen bestoken met ongevraagde commerciële e-mail. Door de functie betaald te maken, wordt deze onaantrekkelijk voor spammers.

© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 08:57

...niet onaantrekkelijk alleen voor spammers...

Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 09:34

Je kan het natuurlijk ook beter gaan beveiligen ipv de functionaliteit verminderen Lachen Maar dan denk ik vast te simpel Haha!

www.gmail.com (de mail dienst van Google.com) is overigens bezig POP ondersteuning toe te voegen aan hun accounts waardoor je met ieder mail programma (dus niet alleen dat onveilige Outlook) je mail kan lezen. Ik ben helaas door m'n invites heen op het moment Lachen

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 12:02

Ik vind het echt belachelijk !

Op het moment gaan ze echt overal geld voor vragen !
En als je het zou willen en je hebt geen creditcard heb je nog eens pech ook, dus echt geld verdienen willen ze niet Haha!