En niet zo maar eentje, maar eentje die gebruik maakt van vele andere programmatjes zoals spybot, ad-aware, spysweeper e.v.a.
Gratis te downloaden op: http://www.hitmanpro.nl/ maar omdat het programma inmiddels zo razendpopulair is, gaat de server de maker (en gratis aanbieder) nu geld kosten. Ik ben er erg tevreden over en ik roep jullie dan ook op om een kleine financiële bijdrage te leveren, top programma, zo zouden er meer moeten zijn! Voor details, zie de site!
Voor de goede orde: ik ken die hele gozer niet, maar het is echt een goed programma, ondanks spybot én ad-aware kwam ik nog een heleboel rotzooi tegen.
vanja
Geplaatst: 26-11-04 13:08
ik heb hem gedownload en uitgevoerd en ik dacht dat mijn pc toch redelijk schoonwas, nou niet dus, 160 stuks spyware, erg goed programma, alleen die vrijwillige bijdrage moet ik nog even over nadenken
Guinni
Geplaatst: 28-11-04 18:22
't Werkt inderdaad echt wonderbaarlijk, het gekke was dat het ook helemaal niet lang duurde voor 't gedownload en geïnstaleerd was, terwijl wij van de 5 (geloof ik) programma's die 'ie aanzet er maar twee hadden... En het waren ook nog eens de versies waar je normaal voor moet betalen geloof ik Iig, two thumbs up voor die man!
Stephanie
Geplaatst: 28-11-04 18:24
mijn paps had deze laatst ook op de computer gezet en hij werkt idd prima ben er super tevreden mee !!
Anoniem
Geplaatst: 28-11-04 21:19
Ik kan er de meerwaarde niet van zien. Hij vond wel helemaal drie cookies!!! en heeft ze ook verwijderd. Waren alleen wel cookies die ik "toegestaan" had Jammer, nu moet ik weer door mijn papieren snuffelen om mijn paswoorden terug te vinden...
DaphneL
Geplaatst: 28-11-04 21:40
Ik vind het maar niets. Hij installeert iedere keer als ik het opstart, dan vliegen er pop-ups en schermpjes over m'n scherm, waarbij hij zelf op ja of ok klikt en afsluiten is hij het ook niet mee eens, want hij start hardnekkig opnieuw op.. Voor zover ik kon zien met de vliegende pop-ups had hij ook niets gevonden, dus ik hou het wel bij Ad-aware en Spybot apart..
SuperPepeijn
Geplaatst: 28-11-04 21:53
zeker een leuke tool voor de beginner. simpel en effectief.
Romkabouter
Geplaatst: 29-11-04 18:33
met Xp of Me ja
Anoniem
Geplaatst: 29-11-04 21:30
Romkabouter schreef:
met Xp of Me ja
Ooooh, dus dat doe ik fout *Kijkt eens rond* OS/2, Windows 2000, XP 64-bit, nog twee 2000 machines en een 98... Vandaar...