Ik heb sinds vandaag erbij in mijn computer: 1 cdbrander 1 harde schijf (20 gig)
Ik had een 10 gig harde schijf er al in zitten, dus nu in totaal 30 gig...
Op die 10 gig harde schijf had ik 2 partities, mn C en mn D... Nu wil ik dus de D partitie naar mn nieuwe harde schijf verhuizen en mn C de hele oude harde schijf over laten nemen... Ik zit er zelf over te denken om gewoon mn hele computer opnieuw te installeren, omdat ik software op mn C en D partitie heb geïnstalleerd en ik met de nieuwe indeling gewoon alle software op mn C wil hebben en de rest op mn D, maar dat kost toch weer (minstens) een avond werk en ik ben vandaag al de hele middag en avond bezig geweest met het installeren van de nieuwe 2e hands computer van mn broer frusty.gif ... (En het master/slave gezeur en ondersteboven vastgemaakte kabeltjes bij deze)
Wat raden jullie me aan om te doen en als ik met de partities in de weer moet gaan hoe? (Ik heb dus geen programma ervoor...)
Mwroap1
Geplaatst: 21-11-04 03:07
Valt allemaal redelijk goed zelf te doen met de normale partitiedingen bij het installeergedoe van windows xp. Misschien valt er nog het een en ander te doen als je partitionmagic oid zou gebruiken. Even googlen.
SuperPepeijn
Geplaatst: 21-11-04 12:38
als ik je warrige verhaal goed begrijp; kloon de disk met bv. ghost.
Jacksel
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-04 13:18
had ik toch zo geprobeerd om het helder neer te zetten
Anoniem
Geplaatst: 21-11-04 13:26
PartitionMagic 8.0 is geloof ik gratis te downloaden. Wel even opletten hoe je met de clustergroottes zit, dat geeft vaak de meeste problemen.