Kan ik daar nou ook iets tegen doen? Ik gebruik al vanaf bijna het begin dat ik op Bokt kom (daarvoor had ik geen avatar) deze liggende Teigetje avatar. Nu ben ik iemand anders tegengekomen, die gewoon exact dezelfde avatar heeft... Vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik ben volgens mij redelijk bekend met deze avatar, en wordt hiermee ook herkend dus. (kromme zin maar goed). Nu is het weliswaar gewoon "een" plaatje van internet die Romkabouter voor me bewerkt heeft tot juiste formaat. Maar toch vereenzelvig ik mij ermee. En nu heeft iemand anders dus exact dezelfde...
Beetje apart en banketstaaf probleem, ik weet het Maar wat denken jullie hierover?
Farjen
Geplaatst: 20-11-04 12:50
Ik denk dat je niet meer kan doen dan een PB te sturen..
Kelly_Taco
Geplaatst: 20-11-04 12:54
Ik denk het niet. Het is natuurlijk een plaatje wat iedereen uit kan zoeken.
RelarDevi
Geplaatst: 20-11-04 12:54
De bokker in kwestie even een pbje sturen. Maar als ze het niet weg wilt halen kan je eigenlijk niks meer doen, want het komt toch van internet af helaas.
Ik ken je vooral van je teigetje
Anoniem
Geplaatst: 20-11-04 13:02
De betreffende bokker heeft idd geen zin om hem te veranderen. Nou ja, pech gehad he... Ik hoop maar dat het niet voor al teveel verwarring zorgt dan...
Cassidy
Geplaatst: 20-11-04 13:05
Als de betreffede bokker minder op bokt komt dan jij, dan denk ik dat het met de verwarring nog wel meevalt? Wat je ook kunt doen is de usernaam hier plaatsen, kunnen we haar bombarderen met PB-tjes en het vriendelijke verzoek om een andere Avatar te kiezen?