Frontpage vraagje: hoe achtergrond ih midden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Frontpage vraagje: hoe achtergrond ih midden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 23:22

Beetje ruzie met frontpage Boos! .

Ik ben bezig aan een nieuwe site met frontpage. Heb altijd met html/php gewerkt en heb hier dus nouwelijks ervaring in maar wil toch graag overstappen ivm makkelijker bijhouden en geen databases meer via php.

Nu heb ik mijn begin opzet gemaakt met frames. Boven 1 met de naam van de page, linksboven (langs de naam) een foto, daaronder een frame met het menu en rechts midden dus gewoon het tekst vlak. Zoals de meeste pages dus.

Nu wil ik het boven en linker frame 1 kleur, gaat prima. Maar het tekstvlak wil ik diezelfde kleur met een vervaagde foto. Het is dus voornamelijk die kleur alleen met een foto in het midden van de pagina die precies onder de tekst moet vallen.

Op mijn compie lukt dat prima, maar zodra ik hem uplaod en bijvoorbeeld bij mijn vriend kijk staat de naam van de page niet meer in het midden en is ook de achtergrond foto ene hele andere positie aan gaan nemen. Ik wordt er niet goed van Clown

Nu zoek ik dus een mogenlijkheid dat mijn achtergrond foto en mijn pagenaam bovenaan altijd, ongeacht je resulutie/grote van het scherm, in dezelfde positie blijven staan. Kan dit, en zo ja hoe? Of wil ik weer iets wat niet mogenlijk is Scheve mond

Bedankt alvast Knipoog