Wie kan me helpen met mn msn site? ik wil hem veranderen, maar ik ben niet zo wegwijs op de pc.of heeft iemand tips voor me?ik hoor het welik weet hoe ik het wil, wie me wil helpen pb ik het wel
Sani schreef:als je nog hulp nodig hebtpb me dan maar..hey weet jij misschien een paar tips om mn site vrolijker te maken en een achtergond van paarden te maken (ik ben super ONhandig met de computer vandaar )alvast bedankt!xkusjesx Monique
Tinkelbel schreef:Crosspost.Ditzelfde topic staat ook al op JVMR klopt wist niet waar ik t precies moest zetten vandaar
Chestnut schreef:Is het wel gelukt Moonlightje? Met mijn uitleg.om eerlijk te wezen heb ik het nog net geprobeert, had het even te druk daarvoor, ga morgen aan de slag
http://groups.msn.com/xMoonlightxnee ik heb nu een piepklein vakje als ahtergrond, terwijl ik hem goed had gezet en gesaved had!
de achtergriond gaat nu, maarde plaatjes doet hij niet en allemaal gekke tekens tussen de teksten (denk html?)
Chestnut schreef:Geen idee wat het is ... Ik heb daar nog nooit last van gehad.dan weet ik t ook niet