Foto's en telefoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasja

Foto's en telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 01:05

Hallo,

Er zitten dus tegenwoordig camera's in een telefoon.. Pff hoe verzinnen ze het allemaal Rolleyes

Maarja, ik zie dus steeds meer mensen op bokt die foto's van zijn of haar paard maken met een telefoon.
Maar hoe doen jullie dat?
Ik heb namelijk ook een telefoon met camera maar hoe zetten jullie die op internet of te wel.. Naar je computer toe..

Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan hoor ik het graag want ik heb foto's die ik ook graag zou willen plaatsen maar weet niet hoe dat moet Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 01:15

Verplaatst van VMR naar FZ.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 01:18

Wat voor telefoon heb je

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 01:21

Rainie schreef:
Wat voor telefoon heb je

Ik heb nu nog een Sharp G10 volgens mij..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 01:28

Als het goed is zit er wel een cd bij. OID.
Maaar.. om foto's van je telefoon te halen heb je een kabeltje of een laptop met infrarood nodig (bijna alle laptops hebben dat wel..).
Waarschijnlijk kun je op de site van Sharp wel de programma's vinden die je nodig hebt om de foto's eraf te halen.
Hoe het verder werkt met de foto;s op internet zetten, zit weer heel anders.. (pff.. ingewikkeld he Haha!). Maar goed, je moet dus, zodra je de foto's van je telefoon gehaald hebt, ze op een internet site zetten. http://www.mijnalbum.nl is daar een leuke site voor. Of je moet een eigen website hebben, waar je ze op kunt zetten (nog beter, dan krijg je dat nare logo'tje van mijnabum.nl ook niet in beeld. Zodra je dat voor elkaar gekregen hebt, moet je met de rechtermuisknop op je foto klikken en op eigenschappen/properties (hangt af van je taalinstelling). Dan krijg je een menuutje voor je neus. Daar staat een regeltje waar voorstaat: Adres )(URL) die moet je helemaal copieren..
Om de foto vervolgens in je profiel oid te zetten moet je [img] dan de gekopieerde URL en dan [/img] zorg er wel voor dat er geen spaties tussen zitten..
Pff.. hoop dat je er iets aan hebt.

Trouwens.. foto's gemaakt met een fototoestel (niet telefoon dus) zijn altijd van vele betere kwaliteit... maarja.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:52

Ach, mijn telefoon maakt best aardige foto's, dat viel mij alles mee.
Ik heb geen kabeltje o.i.d. wel een cd erbij gekregen maar ik heb geen zin om alles na te kijken (ben een tikkie lui Haha! )
Als ik leuke foto's heb stuur ik die via mijn telefoon gewoon naar mijn email adres en zo krijg ik ze op de comp.
Moet je natuurlijk wel een telefoon hebben waarmee je kan internetten, ik weet niet of alle telefoons met camera dat kunnen? ik heb een Nokia.... (geen idee welk type nummer het is) zo een met groot display en rond toetsenbord.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 11:25

Ik wil ook een telefoon met camara!!!!!!

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 11:26

daar zijn volgens mij kabeltjes voor waardoor je de foto's naar je computer kunt zetten en ze vervolgens kunt uploaden op een uploadsite Knipoog

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:17

ja idd met een kabeltje kan het ook..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:11

Ik heb een Samsung E700, zonder internet of I-mode of hoe dat ook heet, hebben ze voor die telefoon dan ook een kabeltje?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:12

ik zend het via infrarood naar de laptop van mn broer en van die naar mn eigen comp Haha!
Hen trouwens een samsung E600 en vraag me ook af of daar een kabeltje voor is. infrarood werkt namelijk ook niet zo goed..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:13

Voor de e600 en e700 is er een datakabel voor je computer Lachen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:09

Dan ga ik daar eens achteraan, dankjewel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:15

Ik haal ze van mijn telefoon af via mijn geheugenkaartje. Die haal in uit mijn telefoon en stop ik in mijn pc en zo kan ik bij de foto's.
Kun je dat niet dan werkt infrarood/bluetooth of een datakabel erg goed.