Oppeens niet meer kunnen bestellen via i-net?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Oppeens niet meer kunnen bestellen via i-net?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 12:39

Sinds maandag of zaterdag ofzo, kunnen we niets meer via internet bestellen (bol.com of iets anders) en ook aanmelden bij msn lukt niet, ook niet op een gewone msn-site, dan krijg je namelijk dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Mijn vader heeft pasgeleden wel een update van norton internet security binnengehaald en ik krijg het idee dat internet het sinds toen niet meer doet. Sinds die update moet je norton ook handmatig inschakelen, terwijl er aangevinkt staat dat hij automatisch aangaat.

Gisteren ad-aware eroverheen gehaald en die was wel erg snel klaar. Hij kon 4 data ofzoiets niet lezen Verward (ik begreep het zinnetje niet helemaal, maar het had met een datum te maken) en dus was er veel van de pc niet gescant.

Ik starte net de pc op en voordat hij windows (dat blauwe scherm) opstarte zei het: kan bestanden van %1 niet veranderen vanwege %2 en dan wat rare tekentjes erbij en dat zelfde zinnetje een paar keer onder elkaar Verward

Heeft iemand een idee wat er nu weer met onze pc is? Verward

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:06

Weet niemand hoe het komt? Het is namelijk erg vervelend, daar wij erg vaak iets via internet bestellen (bol.com en neckermann) en omdat ik sommige mensen alleen via msn spreek en msn dus ook niet aan de praat krijg.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:14

ik weet t niet sorry....

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:20

Kun je een printscreentje van de foutmeldingen op bokt zetten, dan begrijp ik het misschien beter.

Probeer ondertussen ook Mozilla www.getfirefox.com eens (al denk ik eigenlijk niet dat het aan je browser ligt)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:38

http://img112.exs.cx/img112/7860/msnding.jpg
Dat is de foutmelding die hij geeft bij msn-aanmelden

Deze site geeft hij wel weer: http://login.passport.net/uilogin.srf?id=24002 maar zodra ik mijn gegevens intik en op ok druk zegt de pc De pagina kan niet worden weergegeven

Wat hij bij bol.com doet weet ik niet precies, volgens mij geeft hij dan ook de melding dat de pagina niet te vinden is (ik heb geen bol-account, doet mijn zus altijd voor me)

Ik dacht dat het misschien iets met ouderlijk toezicht ofzo te maken heeft, of met geblokkeerde sites. Eerst zaten we namelijk op een andere server en toen deed de pc dit ook, maar alleen bij mij, omdat ik nog minderjarig was. Maar of dit nu hetzelfde is? Ik vind het in elk geval erg raar.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 22:38

Als ik op google zoek met jouw foutcode ( http://www.google.com/search?q=0x81000370+norton ), kom ik een hoop mensen tegen die dit probleem hebben. Allemaal in combinatie met Norton.

De meesten geven aan Norton opnieuw te installeren.

Misschien kun je de helpdesk van Norton eens mailen? Wellicht dat zij een patch of iets dergelijks kunnen mailen? Lachen