oliebol Visio cd gemolt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

oliebol Visio cd gemolt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:52

o.O. Ik heb zojuist mijn cd van Visio gesloopt. En ik zit nu dus met mijn handen in m'n haar. Ik MOET nu visio tot mijn beschikking hebben omdat ik documenten heb staan die ik alleen daarmee kan bekijken.
Ik kan nu wel een complete versie gaan downloaden maar dan ben ik morgen nog bezig...

Weet iemand of er ergens een trial versie te downloaden is... Een nieuwe cd bestellen bij MS duurt ook twee weken... Dus dan helpt die trial me er even doorheen...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:20

kun je niet zo'n cd even bij iemand lenen?? bij je buurman of zo?? Lachen
Wel balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:22

Mijn buren zijn nog niet op de hoogte van het bestaan van computers en CD's dat zijn toch onderzettertjes? Haha!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 13:27

Die had ik inderdaad ook al gevonden, maar die werkt niet bij mij op de een of andere vage manier... Verward

Maar het is inmiddels even opgelost. Ik heb een nieuwe cd bij MS besteld en mijn vriend heeft de documentjes even geopend op zijn werk en in een word document geplakt...

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:55

Fijn hé, Visio.
Ik vind het een wereldprogramma OK dan! , maarja je kan er zo weinig mee als je het programma niet hebt!

Je kan ook alleen een vieuwer installeren, zodat je wel de bestanden kunt bekijken maar bewerken gaat dan niet!

Succes,

Marg

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:17

ZOals ik het nu begrijp moet je het nu hebben alleen om Visio documenten te bekijken. Dan kun je Visio viewer downloaden (ja gratis). Zoals Marg al zegt, alleen bekijken, niet bewerken.

Is het niet mogelijk om met Paint Shop Pro visio's te bekijken? Of met Coreldraw?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:22

Ik moest ze bekijken en deels aanpassen, dus de vieuwer werkte daar niet optimaal voor. Ik heb inmiddels een vervangend cdtje tot mijn eigen cd per post is gekomen.