hoi, Ik heb wel foto's van mijn lieverd, alleen weet ik niet hoe ik ze op bokt moet zetten.. nu wou ik vragen wie mij die foto's op bokt wil plaatsen, wil je dat voor me doen voeg me dan maar toe: diana_kerbof@hotmail.com
BVD Diana
wynoah
Geplaatst: 06-11-04 23:38
Je moet je foto's uploaden op een uploadsite, ik gebruik picserver altijd: www.picserver.tk
Dan moet je de url ( vind je door met je rechtermuisknop op de foto te klikken en dan eigenschappen) tussen [img] en [/img] (zonder spaties) zetten.
Succes
Diana_14
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 23:39
zou jij ze voor mij op de site willen zetten?
wynoah
Geplaatst: 06-11-04 23:40
Ik heb niet zo veel plek meer, een account aanmaken is heel makkelijk hoor.
Diana_14
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 23:40
okay.. bedankt, maar ik heb wel best grote foto's maakt dat uit?
Als je de handleiding doorleest dan kun je een goede uitleg vinden hoe het moet. En anders is er nog hulp.
Ik heb het topic ook verplaatst. VMR is voor paardenvragen. Niet erg, je bent pas net nieuw en je kunt niet meteen alles weten.
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant
Geplaatst: 07-11-04 10:31
Je kunt het ook zo doen:
Je gaat naar het programma Paint. Dat zit haast op elke computer standaard.
Dan open je de foto die je graag wil verkleinen. Dan ga je naar Afbeelding dan naar Uitrekken/hellen onder uitrekken kun je dan de procenten invullen. Dus dat je bijvoorbeeld het 80 % procent wilt verkleinen. Maar dat ligt helemaal aan hoe klein je de foto wilt verkleinen. Als je dat hebt gedaan, ga je de foto opslaan. Let wel op dat het een .jpg bestand is. Daarna ga je hem uploaden bij een upload site zoals: http://imageshack.us/index3.php
Je klikt daar op bladeren En als je de foto hebt aangeklikt die je graag op het forum wilt zetten dan klik je op Host It! Even wachten en daar staan de verschillende keuze's linken van je foto die je kunt selecteren en daarna kopieren en plakken op het forum.