SmartFTP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

SmartFTP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 10:36

Via een ander topic hier op Bokt heb ik hem gedownload, maar bij deze bokkers schijnt het programma in het nederlands te zijn?
Ik heb nl. een engelse versie, en snap er dan ook niet echt veel van. Hoe kan ik hem omzetten naar nederlands?

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:39

Omzetten naar nederlands zal waarschijnlijk niet kunnen. Want anders had je hiervoor kunnen kiezen tijdens de installlatie. Is dit niet het geval dan is het alleen een engelse versie.
Maar of er ook echt een nederlandse versie van SmartFTP bestaat zou ik niet durven zeggen.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:00

Het lukte niet helemaal dus heb ik nu CuteFTP, werkt wel een stuk lekkerder moet ik zeggen, helaas kan je hem maar 30 dagen gebruiken.
Welke ftp kan je wel onbeperkt houden? Of moet je er dan echt een kopen?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:29

SmartFTP dus Tong uitsteken
En verder zullen er vast nog wel meer zijn maar die ken ik niet Tong uitsteken

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:30

Ik gebruik altijd WS_FTP Pro. Maar niet legaal om het zo maar te zeggen... Schijnheilig

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:35

smartftp is ook in het nederlands, als ik het goed heb moet je de taal bij installatie aangeven.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:35

renza schreef:
SmartFTP dus Tong uitsteken
En verder zullen er vast nog wel meer zijn maar die ken ik niet Tong uitsteken

Sh*t, dat meen je niet? Clown
Hmm, nouja, tegen die tijd zal ik er maar weer aan moeten beginnen denk ik dan..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:36

Romkabouter schreef:
smartftp is ook in het nederlands, als ik het goed heb moet je de taal bij installatie aangeven.

Nee, dat ben ik niet tegen gekomen? Nouja ik maak eerst maar gewoon 30 dagen gebruik van CuteFTP, dat werkt wel fijn, en dan daarna zal ik het maar weer opnieuw moeten gaan proberen.
Kan het trouwens komen door Mozilla dat ik die optie niet heb gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:40

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 12:56

Bedankt, ik zal de links even opslaan.

Nu is het zo, sinds ik met ftp werk gebruik ik mijn vaders webspace. Alleen zie je constant als je op een link klikt zijn gebruikersnaam bij wanadoo (is ook zijn email). Is daar wat aan te doen, of moet ik dat maar laten varen?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 14:10

Ilse schreef:
Bedankt, ik zal de links even opslaan.

Nu is het zo, sinds ik met ftp werk gebruik ik mijn vaders webspace. Alleen zie je constant als je op een link klikt zijn gebruikersnaam bij wanadoo (is ook zijn email). Is daar wat aan te doen, of moet ik dat maar laten varen?

Site is erg mooi geworden! OK dan!

Wat betreft de gebruikersnaam van je vader, dat komt omdat je als link opgegeven hebt bijvoorbeeld:

you.html

Als je dit upload zet hij daar automatisch het volledige adres voor (in dit geval jouw wannadoo adres). Dit kun je aanpassen door de link niet:

you.html te noemen, maar http://www.without-me.tk/you.html

Toxotes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:43

Core FTP is een prog dat precies op Cute FTP lijkt, alleen is het gratis.

www.coreftp.com

SmartFTP bevat spyware oid. Draai maar eens Adaware dan houdt Smart FTP er meteen mee op (althans bij mij wel).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:58

Loex schreef:
SmartFTP bevat spyware oid. Draai maar eens Adaware dan houdt Smart FTP er meteen mee op (althans bij mij wel).

Ik heb het net gecontroleerd, maar er zit niets in van spyware...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 10:09

Menno schreef:
Site is erg mooi geworden! OK dan!

Wat betreft de gebruikersnaam van je vader, dat komt omdat je als link opgegeven hebt bijvoorbeeld:

you.html

Als je dit upload zet hij daar automatisch het volledige adres voor (in dit geval jouw wannadoo adres). Dit kun je aanpassen door de link niet:

you.html te noemen, maar http://www.without-me.tk/you.html

Thanks, had opeens een ingeving, haha Haha! .

He maar http://www.without-me.tk/you.html pakt hij dus niet, dan kom je gewoon op de homepagina uit. Kan het zijn dat het komt door .tk? Omdat dat alleen maar een naam is ipv een provider?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 21:05

Ik heb bij CuteFTP me dus aangemeld met de gebruikersnaam van mijn vader en zijn wachtwoord. Nu kwam ik er achter dat ik dus ook zo'n account heb Bloos . Waar kan ik deze instellen? Ik kan nl. nergens meer vinden waar je dat moest invullen..