en nu ik even aan het woord :P

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shetfan

en nu ik even aan het woord :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 18:33

Ik ben dan wel een zeer weinig-postende forum-mens (hihi) maar ik lees heel erg veel en merk dat er zoveel negatiefs gezegd wordt.
Ik vind het niet erg als mensen opbouwende kritiek geven, maar om daar dan alsmaar over door te drammen Scheve mond . Bijv. het feit dat mensen op shetlanders rijden; hoevaak hebben we die discussie nou niet gehad? Niet dat elke volwassene van 90 kg op een shet moet springen, er zijn gernzen natuurlijk.
En als een paard niet aan de teugel loopt omdat het de eerste keer is dat er iemand op rijdt, dan is iedereen daar weer negatief over.
Vaak is kritiek gepast, maar ga alsjeblieft niet overdrijven of kritiek (vervelende kritiek) leveren op elk puntje wat niet perfect is.

Danku Clown

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:54

ik vind dit ook terecht maar ik denk (sorry) niet echt dat de bokkers hier naar luisteren Knipoog

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 19:00

haha, nee, denk ik ook niet, maarjah, ik moest het gewoon even zeggen Tong uitsteken

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:56

abigaillover schreef:
ik vind dit ook terecht maar ik denk (sorry) niet echt dat de bokkers hier naar luisteren Knipoog

Ben bang van ook niet ja Knipoog

Raina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:43

helemaal met je eens! het is heel irritant als er bijvoorbeeld 100 keer gezegd word dat je je cap op moet zetten of dat je pony op de voorhand loopt... na 1x weten we het ook wel Lachen