Help: Windows & software installatie probleem!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Help: Windows & software installatie probleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 12:25

Ik heb een dringend probleem waardoor ik vastloop, misschien dat iemand mij hier kan helpen? Lachen

Ik moet een software programma installeren op mijn PC, nou is dat op zich allemaal gelukt (jaja ) maar om dat programma te openen moet je een printer geinstalleerd hebben.
Ik heb dus geen printer aangesloten, maar volgens de helpdesk van dat programma maakt dat niet uit, je schijnt namelijk altijd een printer te kunnen installeren, ook al heb je er geen (goh, weer wat geleerd Blond )

Er staat dan dat je gewoon bij printer installeren 'algemeen' moet kiezen ofzo bij het merk en dan de simpelste printer installeren. Nou, tot daar gaat het goed, maar dan vraagt hij om de tweede installatie CD-ROm van Windows 98 (ja serieus, ik heb nog '98 Haha!) en die heb ik dus niet Ik heb mijn laptop nl. tweedehands gekocht dus alles stond er al op (windows) maar hij vraagt wel om die CD-ROm, hoe moet ik dat nou doen????
(Heb ook geen Kazaa ofzo op mijn PC, dat kan hij allemaal niet aan Knipoog )

Iemand die mij misschien kan helpen? Lachen

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:42

Heeft er niemand in je omgeving een 98 cdrom even te leen voor je??
In de tijd dat wij nog 98 hadden, zetten we de cab bestanden altijd lokaal op de pc, maar of dat bij jou ook zo is.....

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:20

Ga naar de site van hp, download drivers van een willekeurgie printer.
bv http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft ... em=dj629du

Dan ga je naar printer toevoegen en kies je de HP Deskjet 630c (van het voorbeeld Knipoog )

Klik dan op diskette, maar kies dan de plek waar je de drivers hebt neergezet in plaats van de a-drive.

Een paar keer op ok klikken en je hebt een printer Lachen

Succes Haha!

Ik ga niet overal plaatjes van maken, dat is wat te veel werk Knipoog

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 09:20

Bedankt voor de tips OK dan!
Ik had het ondertussen al op een soortgelijke manier opgelost als jij uitlegt Romkabouter.
Ik ben gewoon op zoek gegaan tussen alle CD-Roms en diskettes van mijn huisgenoten Haha!
Toen vond ik 4 installatiediskettes van HP, die erin gestopt en de installatie was een feit!
Toen deed mijn programma (Kwalitan) het eindelijk!
Kan ik weer verder met mijn afstuderen Nagelbijten / Gniffelen

Bedankt voor het meedenken! Lachen