Probleem met Winamp.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dyyy

Probleem met Winamp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 12:03

Hallo!

Ik heb nou winamp aanstaan, maar hij doet iets heel raars. Iedereen als er een nieuwe nummer begint dan dempt hij vanzelf het geluid en komt er niks meer uit. Als ik dan op volumeregeling klik ziet het er steeds zo uit:

Afbeelding

Hoe komt dit? Wat wat moet ik doen om te zorgen dat het weer normaal wordt en weer gewoon muziek kan luisteren?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:01

Zie je in winamp naast die onderste schuifbalk dat kleine boxje? Rechts naast de Next Song knop? Druk daar eens op, en zet bij de wave regeling het volume maar helemaal open. Als het goed is moet dat het doen Lachen.

PS. heb even een TeM gedaan dat dit topic beter op FZ thuis hoort. Daar krijg je waarschijnlijk meer antwoorden Knipoog.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 14:56

Ik heb dus nou op dat boxje geklikt maar steeds na een nieuw nummer gaat de wave regeling weer helemaal omlaag..:S

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:17

Ga naar Winamp, open de preferences, klik op 'output', dubbelklik op 'waveOut', 'volume control', 'enable' uitzetten.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 16:48

BartVB schreef:
Ga naar Winamp, open de preferences, klik op 'output', dubbelklik op 'waveOut', 'volume control', 'enable' uitzetten.

Dank je OK dan! ! Hij doe het weer Haha!