virus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

virus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 19:49

ik krijg steeds emailtjes van hele vreemde afzenders. daarin staat dan het volgende:The original email was deleted because it contained the virus Netsky.Q.
zoiets kreeg ik ook al met netsky p en netsky D
weet iemand hier iets van af wat dit voor virus kan zijn. ik heb als virusscanner norman en er zit ook zon firewall op.

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:02

Ik denk dat in de berichtjes die jij krijgt een virus zit. Deze wordt dus door je virusscanner tegen gehouden. Info over virussen kan je vinden op www.symantec.com

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:04

lonneke schreef:
ik krijg steeds emailtjes van hele vreemde afzenders. daarin staat dan het volgende:The original email was deleted because it contained the virus Netsky.Q.
zoiets kreeg ik ook al met netsky p en netsky D
weet iemand hier iets van af wat dit voor virus kan zijn. ik heb als virusscanner norman en er zit ook zon firewall op.

Je hebt het antwoord er eigenlijk zelf al neergezet.

Betekend dus dat in de originele email een virus (Netsky.Q) zat en dat die verwijderd is. Oftewel er is nu niks meer aan de hand......
Er zit zeker geen attachment meer bij? Of alleen een tekstbestand?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 09:04

ja ik was ook al zover dat ik begrijp dat er een virus in het verwijderde bericht zat maar ik ben benieuwd of iemand het virus kent. ik word er dagelijks mee overspoeld met mailtjes met dit virus dus ik ben benieuwd wat het voor virus is.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 09:20

Jahoor Netsky is wel bekend!! Op mijn werk loopt de virusmeldingmailbox ook nog steeds vol met Netsky, niks aan te doen, wordt vanzelf wel minder. Lachen
Maar ja, er zijn altijd nog mensen zonder virusscanner.....en daardoor blijven de virussen zich maar verspreiden.... Scheve mond

En die Q is een variant op het originele Netsky.A virus.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:47

als je hotmail hebt, dan worden virussen tegen gehouden, dan krijg je ook mailtjes, moet je niet opletten en gewoon verwijderen