camera probleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

camera probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:55

ik was vanmiddag foto's aan het maken

en op een gegeven moment valt mijn camera uit, en gaat niet meer aan, dus ik denk zal wel aan de batterij liggen...

Ik doe er een nieuwe batterij in en hij doet het weer goed.... (ik had ondertussen de andere batterij wel eens geprobeerd maar met die andere deed het dus echt niet)En ik was aan het inzoomen, en zonder tekentje dat de batterij leeg was valt hij weer ineens uit dus ik dacht de batterijen zijn vast leeg (ondanks dat tekentje niet kwam)

maar nu ben ik thuis en heeft de batterij een uur in de oplader gelegen en hij doet het nog steeds gewoon helemaal niet!!! In de oplade knippert een lampje "charge" ik had al in het boekje gekeken en daar stond in dat als hij brandde dan was hij aan het laden en als hij doofde was hij klaar met laden

en meestal brandt hij ook of is hij uit, maar hij knippert iig nooit Verward

kan mischien een bokker mij vertellen wat dit is en hoe ik het op moet lossen?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:43

Heb je het al geprobeert met compleet opgeladen batterijen?

Zou niet weten wat het anders kan zijn. Wat voor ras Schijnheilig camera heb je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:49

Sony DCS f505 Knipoog normaal doet hij het ook met "halve" batterijen

teddybeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:53

heey,

Het kan er aan liggen dat je geen goeden baterijen hebt...Je moet voor zulken dingen helen duuren baterijen gebruiken weet niet wat voor baterijen je gebruik? Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:10

jow

eerst deden geen van beide batterijen het en toen opeens deed hij het wel met 1 van die batterijen...

het zijn speciale batterijen, alleen voor Sony ofzo...? iig ze zijn oplaadbaar maar ze kostten wel iets van 80€ p.s dus dat wordt hard sparen voor een nieuwe Scheve mond