Ongewenste site opent steeds..Wat nu??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Ongewenste site opent steeds..Wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 17:08

ik heb vanmiddag op google even een paar nummers zitten zoeken van MOH(Masters Of Hardcore). Ik kwam toen op een site terecht waar ik moest betalen. 0,80 cent per minuut. Dus daar ben ik onmiddels afgegaan, dat vind ik zowiezo al rare sites. Ik kwam even later langs de pc wandelen, en mijn ma liep voor me. Nu werd opeens die site weer geopend, en stond nu ook als stratpagina hier op de pc. Ik heb hier gewoon een firewall aanstaan, en ook heb ik net even de pc op virsussen laten scannen. En heb mijn startpagina weer veranderd in www.startpagina.nl

Maar hoe krijg ik dit weg? Ik hoorde al van Adware, maar waar kan ik dit krijgen, en hoe werkt het? Ik heb net al de cookies van internet weggegooid. Maar ik hou hier niet van, zeker niet als het een betaal site is..Oke, je moet wel de site binnegaan, maar die homepagina daarvan vind ik ook niet zo betrouwbaar.

Wie kan me helpen? Ik weet niet of het gedonder nu klaar is, nu ik cookies verwijderd heb, en virusscanner laat draaien.

[edit] Mijn pc heeft net 2 virussen gedetecteerd, zo eens even kijken of het hiermee t maken heeft..

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:12

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 18:19

Oh oke, bedankt. Had dat topic niet eens gezien Bloos

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:41

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 16:49

Thanx. Probleem is inmiddels weer opgelost Lachen. Heb er geen last meer van. Heb gewoon cirsuscanner laten draaien, en even alle cookies weggegooid. Maar toch bedankt!