Ik heb een Nokia 6610i, met camera en abo van KPN.
Ik heb hele gave foto's die ik graag van mijn telefoon naar mijn computer wil overzetten. Er zitten geen kabeltjes bij, en ik krijg bij de MMS-berichten iedere keer een foutmelding dat het verzenden is mislukt. Zowel bij het verzenden van de foto naar een ander mobiel nummer, als naar verschillende email-adressen.
Instellingen zijn goed, die heeft een collega'tje voor me opgevraagd op internet.
Wie helpt me uit de brand?
Dioxide
Geplaatst: 12-10-04 16:22
Even een link-kabeltje voor de PC halen bij BelCompany ofzo. Dan kan je ze zo overpompen.
Helaas heb je geen Bluetooth, dat is nog veel makkelijker, zo'n dongle'tje kopen, in je usb port hangen en even de software installen. En dan kan je ze ook zo overpompen.
kaj
Geplaatst: 12-10-04 22:12
Heb je mms wel laten activeren bij je provider?
Want als het niet geactiveerd is bij je provider dan lukt het sowieso niet of je dan de instellingen goed hebt staan of niet.
Verder heb ik absoluut geen verstand van het overzetten van foto's naar de computer aangezien mijn telefoon gewoon met een usb-kabeltje werkt. Veel makkelijker!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 22:28
daar had ik nog niet eens aan gedacht Kaj... ik ging er eigenlijk van uit dat het gewoon automatisch geactiveerd is... ik ga het morgen direct navragen...
kaj
Geplaatst: 13-10-04 00:15
Tja ik weet het omdat ik heel vaak mensen aan de telefoon heb gehad die zeggen: ik kan niet mms'en!
Meeste gevallen ligt het aan de instellingen want eigenlijk wordt het tegenwoordig wel automatisch geactiveerd. Maar zeker als je abonnement al wat langer loopt hoeft dit niet het geval te zijn.
Handmatig activeren van mms is nog steeds een groot deel van de telefoontjes die binnenkomen op de klantenservice geloof ik. (tja ik merk het alleen tijdens de nachtdiensten hoor, onvoorstelbaar hoeveel mensen midden in de nacht ineens besluiten dat ze willen mms'en )
Ranja
Geplaatst: 13-10-04 13:02
Ik heb ook een 6610i en ik kan via infrarood de foto's van mijn telefoon naar mijn laptop halen. Zo kun je bijvoorbeeld ook beltonen op je telefoon zetten. Maar ja, dan moet je wel infrarood op je pc/laptop hebben....