Hoe staat het met die plannen? Finaal van de baan, op de lange termijn of korte termijn? Ik heb serieus interesse en ben bereid om ervoor te betalen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:Handig in gebruik (verwacht ik toch) Nl-talig, Geen ellenlange links. Verdwijnen niet ineens, je moet ook niet constant honderden e-mails aanmaken etc. etc.
Of als jij mij nu een handig in gebruik, nl-talig, en onbeperkt foto's opslaan-tijd, uploadlink, ben ik ook tevreden hoor
Ergens halverwege 2005 komen een aantal banken met een nieuw systeem voor betalen op Internet maar daar willen we eigenlijk niet op wachten.
Een euro of 2000 zijn we minimaal kwijt voor een beetje server en het is ook de bedoeling dat we of eigen webservers kopen of de huidige servers over kopen van Caret.net (vroeger Isisweb) die tot nu toe de servers hebben betaald. Verder misschien nog een gigabit switch voor tussen de webservers en de database server maar dat kan misschien in samenwerking met Caret. Uitgaven komen er dus nog genoeg. En Caret.net betaalt nu ook nog de bandbreedte wat voor Bokt nu op zo'n 300 euro per maand zit.