( fatale systeemfout, stuur error report..en ik klik elke keer braaf ok versturen, lekker microsoft lastigvallen..GROM, kunnen ze de boel niet eerst testen voor ze melden dat er een update is..?! Volgens Microsoft is het een driver/ apparaatstuurprogramma probleem)
Eerst liep hij over de TV kaart te mekkeren ( Cinergy 400 ), dus heb ik eerst de drivers gedisabeld, 10 crashes verder heb ik de hele TV kaart er maar uit gehaald ( kast opengeschroefd ) en in drivers op update geklikt, en in mijn register naar cinergy en terratec gezocht en alles weggemikt.
Die moeten dus allemaal wel weg zijn ?
Maar nu begint hij over een andere driver, die van mijn videokaart ( ATI Radeon 9600, nu alle ATI dingen uit uit het automatisch opstarten weggehaald maar het probleem is nog niet verholpen ..mijn beeld is wel goed trouwens ).
Ik ben er vrij zeker van dat dit aan SP2 ligt en niet aan een of ander virus, omdat ik Norton 2005 ( en 2004 hiervoor ) had en dat toch voldoende bescherming tegen virii moet zijn ... ben ik de enige met SP2 problemen ? Weet iemand een andere oplossing dan die ik in gedachten heb ? ( FORMATTEREN ! en terug naar een kaleWinXP met SP1 .. en dus alles opnieuw installeren en tig backups maken op cdrw's ( max 4x brandsnelheid..gaaaaap .. ) van te voren, en daarna ruzie met Outlook die het adresboek niet meer terug wil hebben, laat staan al mijn mails... )..Zucht !!

Ik ga Expeditie Robinson kijken !