ik had een bewegende avatar, en ik had een mooi nieuw plaatje... en heb ik die dus als avater gedaan. Maar deze vind ik toch niet zo mooi. Ik probeerde hem weer te veranderen. Maar als ik deze (bewegende) selecteer.. en het profiel opsla staat er dat de foto minder dan 29 kb moet zijn. Maar hoe kan dit???.. ik heb deze avatar er net vanaf gehaald en moet dus kleiner zijn dan 29 kb, anders zou ik dat plaatje de vorige keer er toch ook niet op gezet kunnen hebben???
Wie helpt mij???
Meisje201
Geplaatst: 17-09-04 18:41
dan moet je hem op het internet zetten, en dan kan je de link van de avatar in het onderste vakje van het ava gedeelte zetten, dan krijg je niet dat ie minder dan zoveel kb moet zijn
DiLiberty
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 09:58
Ilkkah schreef:
dan moet je hem op het internet zetten, en dan kan je de link van de avatar in het onderste vakje van het ava gedeelte zetten, dan krijg je niet dat ie minder dan zoveel kb moet zijn
ok zal ik proberen... tnx
DiLiberty
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 10:03
DiLiberty schreef:
ok zal ik proberen... tnx
ik heb et geprobeert: resultaat .... ik heb em op msn groups gezet. en dan de url gekopieerd+geplakt...
in de tweede balk blijkt het bestand leeg te zijn en in de 3e: geeft ie een kruisje