StartNow navigation helper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

StartNow navigation helper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 20:39

Hoe kom ik hier nu ineens aan. Ik heb als startpagina Google.nl en als ik een adres intyp wat niet bestaat kreeg ik eerst altijd zo'n standaard wit schermpje met daarin een tekstje met daarin iets in de trant van "kan pagina niet vinden". Nu sinds een paar dagen kom ik dus op de site van startnow.com uit waarbij je een suggestie krijgt voor een vergelijkbare site. (waarbij de suggestie echt helemaal niets te maken heeft met je originele zoekcriterium)

Het is heel irritant. Heb al Norton antivirus lopen, maar nog niets kunnen vinden. Overigens krijg je een bep. melding van Norton als iets zichzelf wil installeren, waarbij je kunt kiezen tussen blocken en toestaan. Deze melding heb ik dus al tijden niet meer gehad en Norton is nog pas geupdate.

Het gebeurt trouwens ook ineens dat als ik naar de website van mijn werk wil, om m'n mail te bekijken dat ik door wordt gelinkt naar een bep. IP adres van Digest?! Dat heb ik ook nog niet eerder gezien.

Vraeghoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:53

spyware!! norton is geen goede anti-virus! ga eens naar kaspersky kijken, want heb al meerdere klachten gehoord over norton. ik draai kaspersky nu al een tijdje en ik ben volledig virusvrij.
maar het is in ieder geval een duidelijk symptoom van spyware