EA opdoeken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Moet EA verdwijnen?

Ja
9 (10%)
Nee
62 (75%)
Interesseert me niet
11 (13%)

Totaal aantal stemmen: 82


Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:46

Laat EA maar lekker blijven! Ik heb al enkele keren iets gekocht en het is al altijd goed gegaan. Ik vind het echt een toevoegende waarde hebben, en zoals iemand al zei, het is nog maar een testfase, dus waarschijnlijk zal het nog allemaal verbetern. Wel handig zou het zijn om op een of andere manier een gebruikerswaardering te hebben, maar dit werd ook al in een ander topic op FZ aangehaald.

Ik ben blij met EA, en ik denk dat het voor veel mensen handig is. Als je ziet wat er aangeboden en verkocht wordt... zou het zonde vinden om het te laten verdwijnen. Trouwens ik heb veel meer vertrouwen in bokt dan in bijvoorbeeld marktplaats.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:28

want.... van handel word het vaak niet gezelliger, zoals je zelf al zegt staan er nu in AM een paar zeer aangename topic's. kopen doe ik toch wel bij de ruitershop of op marktplaats.

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:31

Ik heb hele goede ervaringen, en ook bij andere winkels doe je weleens een miskoop oid. Die paar topics, ach ja, daar zit ik niet mee. Gewoon net als bij alle dingen wat je niet leuk vindt: niet lezen Lachen

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:17

Ik heb ook goede ervaringen! War eigen spulletjes verkocht en zelf ook wat spullen gekocht!
Vind EA juist erg handig!