
@Home is 3 weken geleden begonnen met aanpassingen aan de verbinding, sneller maken. Sindsdien hebben wij niets dan problemen met onze door @Home verschafte Sweep-router gehad. Sinds vorige week donderdag hebben we totaal geen verbinding meer! Vandaag kwam dan eindelijk de monteur langs, volgens hem moesten we een nieuwe router aanschaffen - wat mijn vriend ook al tig keer gezegt heeft. Het probleem was dat we wel verbinding hadden, we data verzonden, maar niets ontvingen.
Vanmiddag heeft mijn vader dus een router van het merk Conceptronic gekocht, een firewall broadband router met 4 poorten (hangen ook 4 pc's aan, en een switch); een C100BRS4H om precies te zijn.
Ik heb het ding geinstalleerd en ingesteld, alleen krijg ik 'm dus niet aan de praat. Ik heb een dynamisch IP-adres 'aangeklikt', Hostnaam staat (goed) ingevuld. Maar... Het probleem is er nog steeds: wel verzenden, niets ontvangen
Zowel de klantenservice van @Home als degene die ons de router verkocht heeft, beweren dat dit afdoende zou moeten zijn. @Home raadde me aan om op internet te zoeken op routernaam en @Home, maar ik vind gewoonweg niets op het type dat we hebben
Als ik naar de site van Conceptronic ga, kan ik voor 'ons' type een verwijzing naar een handleiding aanklikken, en een driver downloaden, alleen zegt de site vervolgens dat voor dit type geen drivers cq handleiding beschikbaar zijn... 
Iemand nog zinvolle tips?
... Hoe/waar kan ik die authenticatiefout vinden of verhelpen?
Ik zit nu uit pure wanhoop op een telefoonlijntje... 
Zonder commando's of zonder telnet
Nu moeten we dus wachten tot maandag tot die gast eindelijk langskomt...
Die man die maandag komt was iig al zover dat de verbinding en modem goed waren, dat de verbinding router-pc in orde was, en dat het probleem dus tussen de router en de modem zit. Gosj...