@Home is 3 weken geleden begonnen met aanpassingen aan de verbinding, sneller maken. Sindsdien hebben wij niets dan problemen met onze door @Home verschafte Sweep-router gehad. Sinds vorige week donderdag hebben we totaal geen verbinding meer! Vandaag kwam dan eindelijk de monteur langs, volgens hem moesten we een nieuwe router aanschaffen - wat mijn vriend ook al tig keer gezegt heeft. Het probleem was dat we wel verbinding hadden, we data verzonden, maar niets ontvingen.
Vanmiddag heeft mijn vader dus een router van het merk Conceptronic gekocht, een firewall broadband router met 4 poorten (hangen ook 4 pc's aan, en een switch); een C100BRS4H om precies te zijn.
Ik heb het ding geinstalleerd en ingesteld, alleen krijg ik 'm dus niet aan de praat. Ik heb een dynamisch IP-adres 'aangeklikt', Hostnaam staat (goed) ingevuld. Maar... Het probleem is er nog steeds: wel verzenden, niets ontvangen

Zowel de klantenservice van @Home als degene die ons de router verkocht heeft, beweren dat dit afdoende zou moeten zijn. @Home raadde me aan om op internet te zoeken op routernaam en @Home, maar ik vind gewoonweg niets op het type dat we hebben

Iemand nog zinvolle tips?