En wat vinden jullie van ITP/HAW ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vinden jullie van HAW/ITP ?

Ja leuk, ik ben dol op foto's van paarden/pony's
56 (66%)
Nee niet leuk, ik kan te weinig foto's gebruiken voor mijn paardenspel
2 (2%)
Nee niet leuk, ik vind de meeste paarden/pony's echt beroerd gefotografeerd.
9 (10%)
Nee niet leuk, ik kijk niet meer, het rij-niveau is tenenkrommend en daar hoef ik geen foto's van te zien.
6 (7%)
Nee niet leuk, ik heb geen zin om foto's te bekijken die horen bij een vraag als: 'loopt ie zo goed'.
11 (13%)

Totaal aantal stemmen: 84


Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:53

runningkawa schreef:

of als ik het gewoon echt heel erg goed vind
zoals die engerd van een Lielle met haar zelfmoordneigingen Knipoog Clown Tong uitsteken

Haha! Haha! Cheese!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 09:30

Shiloh schreef:
Ik bedoel daar helemaal niet mee dat een shet niet hard zou kunnen werken, maar dan vind ik een misleidende titel wel gewoon nog steeds irritant, zet er gewoon neer wat het is....

Dat was mijn topic Bloos En het was wel z'n echte naam dus geen misleidende titel.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:44

HAW wordt ieder Bokt-bezoekje eigenlijk wel bekeken door mij, al was het alleen maar om inspiratie op te doen (hoe het wel/niet moet Haha!). ITP sla ik eigenlijk altijd over. Het zijn vaak tamelijk standaard standfoto's en de kwaliteit is in veel gevallen ook niet denderend. Dan zie ik liever een slecht genomen rijfoto, omdat je daar tenminste nog iets uit kunt leren over de inwerking van ruiter op paard en andersom.

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:00

Met dit laatste ben ik het eens.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:03

Ik vind het wel leuk, beide, alleen regelmatig krijg je een zwart vlak waarbij je als je heeeeeeeel goed kijkt een paard in kan onderscheiden. Men mag voor zichzelf wel wat strenger zijn welke foto's ze (kwalitatief) selecteren om te plaatsen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:52

En ook daar (stef) kan ik het helemaal mee eens zijn

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 00:13

Wat ik zelf wellastig vind is dat je soms een stuk of 10 - 15 foto's hebt van iemand, waarop het paard op elke foto nét íetjsje anders taat, soms alleen maar het hoofd een stukkie gedraaid...
Voor mensen met telefoonlijn is dit heel vervelend denk ik

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:04

SANEX schreef:
Moet ik dan neerzetten, Mijn kleine nietszeggende shettenbal @ work ?


Sorry moest even lachen om deze opmerking Haha! vond het zo grappig klinken.Sorry Sanex,niet banketstaaf bedoeld hoor Ach gut Haha!

Maar ik vind ITP wel leuk om te kijken maar ik kom er niet zo heel vaak.
HAW kom ik nog minder eigenlijk.
Ik zou het niet zo heel erg missen hoewel ik het wel leuk vind dat ik ook eens foto's kan plaatsen.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:06

stef schreef:
Ik vind het wel leuk, beide, alleen regelmatig krijg je een zwart vlak waarbij je als je heeeeeeeel goed kijkt een paard in kan onderscheiden. Men mag voor zichzelf wel wat strenger zijn welke foto's ze (kwalitatief) selecteren om te plaatsen


Ja daar erger ik me inderdaad soms een beetje aan.
Die foto's zijn dan absoluut niet interessant om te kijken vind ik.
Maarja,als dat je mooiste foto's zijn? Scheve mond

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:41

Ik kijk regelmatig in HAW. ITP alleen als iemand me erop wijst.
Bij HAW kijk ik alleen naar de 'serieuze topics'

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:54

ebbeltje schreef:
Ja daar erger ik me inderdaad soms een beetje aan.
Die foto's zijn dan absoluut niet interessant om te kijken vind ik.
Maarja,als dat je mooiste foto's zijn? Scheve mond


dan zou ik de minder mooie niet wilen zien...

Ik kom praktisch niet op die fora
paar keer van die wazige foto's gezien: is het een muis? en hamster? een kat? hond? nee het is XXXXX @work...je gaat door als je een paard/pony kunt aanwijzen..

alleen selectief van bekenden waarvan ik weet dat je kunt herkennen dat er wat op de foto staat en dat je kunt zien wat het is...
ik zal er ook eens plaatsen Haha!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:50

ik kom soms wel op HAW, vind het altijd leuk om foto's te zien alleen zijn het vaak niet al te denderende foto's. Ik geniet meer van de mensen die goed kunnen rijden en dan van die foto's waarbij staat: Loopt hij zo goed? Ten eerste kun je dat niet 100%correct beantwoorden met een foto en ten tweede zijn dat vaaak mensen die al weten dat het niet zo goed is want iemand die verstand heeft van rijden zet dat niet neer..

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:39

ik kijk bij beide eigenlijk nooit, of ik moet me echt vervelen ofzo.. natuurlijk wel als iemand zegt "kijk even naar mijn foto's" maar niet spontaan.
waarom? sja het boeit me weinig, al die HAW foto's zeggen me weinig, ik kan geen commentaar geven op iemands houding in de dressuur ofzo.
ITP vind ik wat dat betreft iets leuker maar als je 5 keer hebt gezegd "wat een leuk paard" in alle mogelijke manieren is er verder ook weinig meer aan Tong uitsteken

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:49

Nee niet leuk, ik vind de meeste paarden/pony's echt beroerd gefotografeerd

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:41

SANEX schreef:
Wat ik zelf wellastig vind is dat je soms een stuk of 10 - 15 foto's hebt van iemand, waarop het paard op elke foto nét íetjsje anders taat, soms alleen maar het hoofd een stukkie gedraaid...
Voor mensen met telefoonlijn is dit heel vervelend denk ik


Ja, dat ken ik ook. Alles vanuit dezelfde hoek genomen en in dezelfde gang. Haha!
En dan vooral erbij zetten:"Let niet op hoe ik zit. Normaal zit ik er veeeel beter op, dit was gewoon een moment opname."
Bij mij is het meestal andersom. Ik kies natuurlijk de mooiste foto waarop ik dan nog enigszins fatsoenlijk zit, maar normaal zit ik veel beroerder Haha! . Bloos Cheese!

Overigens kies ik er alleen de topics uit die over SGW gaan, of die om een of andere reden mijn aandacht trekken (titel of auteur). En die zijn soms toch wel erg leuk om te zien.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:35

Ik kom bijna nooit meer bij H@w, itp nog wel af en toe
Laatste keer dat ik er keek was er weer zo`n discussie over iemand die met een slof reed,
Word zoo doodziek van dat eeuwige gezeik over het met slof rijden en dat soort dingen.
ik vind de sfeer er totaal niet gezellig, sommige mensen boren elkaar gewoon de grond in...
Nee vind het helemaal neits

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:45

ik heb er geen problemen mee
iemand die 20 foto's plaatst, en het laden duurt me te lang, die heeft pech, dat topic sla ik dan over

poseerfoto's oid bekijk ik nooit
wel veulen foto's , aangezien ik het interessant vind om de nakomelingen van verschillende hengsten te zien
springfoto's kijk ik meestal wel
shetfoto's idd maar zelden
dressuurfoto's vind ik ook wel aardig om af en toe eens te kijken

foto's waar om commentaar word gevraagt kijk ik altijd Haha! word alleen niet altijd in dank afgenomen , LOL

ik heb er altijd een hekel aan als mensen bij elk topic maar blijven zeggen ... het zijn moment opnames, in het echt zit ik wel recht , of in het echt loopt ie wel beter en in het echt trek ik niet zo in zijn bek hoor :S

yeah right !!
kijk, als je geen commentaar wilt, plaats dan niets !
als jij foto's alleen neerzet om te showen, mij best
maar als ze een waardeloze rijsteil laten zien, ga ik niet roepen ohh wat mooi enzo !
dus wees zelf bewust van je kunnen en durf toe te geven dat het niet 100 % is als iemand (opbouwend) commentaar geeft Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:50

Ilkkah schreef:
Ik kom bijna nooit meer bij H@w, itp nog wel af en toe
Laatste keer dat ik er keek was er weer zo`n discussie over iemand die met een slof reed,
Word zoo doodziek van dat eeuwige gezeik over het met slof rijden en dat soort dingen.
ik vind de sfeer er totaal niet gezellig, sommige mensen boren elkaar gewoon de grond in...
Nee vind het helemaal neits

Als iemand normaal met de slof rijd, komt er geen commentar
Wel als je slecht slof gebruik ziet
en dan is het imo terecht als er wat van gezegt word.
Zeker als er dan ook nog met grote letters bij staat, geen commentaar over de slof.
dan weten ze zelf dus ook donders goed dat die verkeerd gebruikt word, dus hun paardje de vernieling in aan het jagen zijn.

En idd, dat van houding is ook wel lachen
anders zit ik recht, anders trek ik niet
tuurlijk....
wil de slechte foto's van die dag dan wel eens zien als de beste al geplaatst zijn.

geef gewoon toe dat je nog een hoop moet leren, dan krijg je misschien nog bruikbare tips.
en leren doen en moeten we allemaal nog, elke dag.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:15

runningkawa schreef:

En idd, dat van houding is ook wel lachen
anders zit ik recht, anders trek ik niet
tuurlijk....
wil de slechte foto's van die dag dan wel eens zien als de beste al geplaatst zijn.

geef gewoon toe dat je nog een hoop moet leren, dan krijg je misschien nog bruikbare tips.
en leren doen en moeten we allemaal nog, elke dag.



idd Knipoog

helaas menen enkele bokkers dat ze het rijden zelf hebben uitgevonden
en ze willen echt niet van anderen aannemen dat de foto's heel wat anders laten zien Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 00:03

Dat is altijd zo komisch, vragen ze om commentaar of kritiek, krijgen ze het, komt er een zooitje excuses: Ja maar hij was vandaag onrustig, dat was omdat de groene kat van de buren in een paarsgestipte boom zat toe te kijken, dat was omdat...

Vraag dan niets

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:25

Ja, maar al word er netjes en goed gereden met slof dan krijg je weer het gezeik: "waarom gebruik je hem is toch niet nodig"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:05

Als je dan een net antwoord hebt met zinnige rede zijn ze echt wel stil

Alleen zie ik maar bar weinig goede slof foto's voorbij komen
Hoe kan dat..?

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:16

Op HAW en ITP kom ik eigenlijk zelden. Of er staan oeh en ah reacties waarin ik me helemaal niet kan vinden of er wordt iemand ten onrechte met de grond gelijk gemaakt.
Nope, niet mijn forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:54

runningkawa schreef:
Als je dan een net antwoord hebt met zinnige rede zijn ze echt wel stil

Alleen zie ik maar bar weinig goede slof foto's voorbij komen
Hoe kan dat..?


ik denk om de reacties die er soms op komen..
verder kijk ik zelf wel vaak bij ITP of HAW.. omdat sommige
foto's gewoon grappig/leuk/mooi zijn

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:10

runningkawa schreef:
Als je dan een net antwoord hebt met zinnige rede zijn ze echt wel stil

Alleen zie ik maar bar weinig goede slof foto's voorbij komen
Hoe kan dat..?

ja, wat al werd gezegt, mensen hebben geen zin in het zeiken (wat sommige echt doen) over dat met slof rijden