Hehe een hoop vragen, hopelijk kan iemand me helpen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Menno schreef:Kijk anders eens bij http://www.computerpirates.com/
Deze hebben laptops voor best schappelijke prijzen
Bij de laptops die je noemt zie ik alleen geen enkele vermelding staan over WLAN (Wireless LAN) of WiFi oid. dit betekent waarschijnlijk dat je voor een draadloze verbinding extra componenten moet kopen en installeren! Ik zou persoonlijk wel iets zoeken met de WiFi voorziening ingebouwd (niet op een insteek kaart), maar volgens mij is dat tegenwoordig redelijk standaard.

) :
Als je voor internet gebruik maakt van een inbelverbinding wordt het hele verhaal anders, ik betwijfel alleen of je WLAN-routers kunt vinden die een inbelverbinding kunnen maken.
. Citaat:IBM daarnaast… die laptops zijn imo gewoon ronduit lelijk, maar wel functioneel, ook deze liggen een stuk hoger in de prijscategorieën.
Citaat:Toshiba is ook nog een redelijk goedkope optie.
Sypheron schreef:Toshiba heeft anders vele goedkopere opties hoor! Ik zat namelijk te twijfelen tussen een Dell en een Toshiba, en die lagen allebei in de categorie 1000-1500 euro. En dat voor een P4 2.66-2.8 met 30-40GB HDD en 512 MB DDR werkgeheugen, lijkt mij voldoende toch?

Dus ik zou je aanraden om een Celeron te nemen
Sorane schreef:
Ik heb mijn netwerk een poos geleden uitgebreid met wireless. Dit alleen zodat ik met mijn laptopje door het hele huis kan bewegen zonder kabel ellende.
Sundancer schreef:Games op een laptop haha laat me niet lachen
Die krengen worden veelte warm
AMD zou ik niet nemen! Dan schroeien je benen onder d laptop ervandaaan...wat een itte zeg!
Ik zou een Toshiba nemen! Zeer goed merk, en zeer goede service, accu gaat van mij ongeveer 3 tot uur mee...
Van mij is een celeron 2400 en is bijna net zo snel als een Pentium 4 2400Dus ik zou je aanraden om een Celeron te nemen
(RTFM!)