We gebruiken deze computer met drie account waarvan twee regelmatig worden gebruikt.
Nu heb ik sinds vorige week er telkens last van dat de internetverbinding wordt verbroken. Eerst werkt het zo traag dat ik echt vijf minuten moet wachten voor een pagina is geladen en daarna werkt het helemaal niet meer.
In eerste instantie dacht ik natuurlijk aan mijn internetprovider (lokale kabelaanbieder).
Nu kwam ik er echter achter dat ik op de account van mijn ouders geen problemen heb het gros van de tijd. Als ik mijn eigen account aanklik en internet loopt vast en ik ga dan zonder af te melden naar de account van mijn ouders dan loopt deze ook vast.
Meld ik me af en ga dan naar de account van mijn ouders dan werkt deze negen van de tien keer wel!
Nu zit ik ook op internet op de account van mijn ouders zonder problemen terwijl ik nog een paar minuten hiervoor op mijn eigen account van het internet gegooid werd.
Help wie weet wat ik verkeerd doe/heb staan?? Als iemand enig idee heeft dan hoor ik het graag! Heb de afgelopen weken al zoveel mensen lastig gevallen dat ik hoop dat ik het nu eens zelf op kan lossen!!
Enne graag in jip en janneke taal want ik ben een zogenaamde digibeet