jouw grootste ergenis op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat is jouw grootste ergenis??

de bytes vretende(bewegende) avatars?
2 (1%)
negatieve reacties op hulpteugels?
5 (3%)
bepaalde bokkers ? --> negeerfunctie/eerder een O.W?
7 (5%)
msn/breezah taal ? :r is daar geen censuur voor te maken ? :P
33 (23%)
de -kijk eens hoe knap ik ben-topics? :S
20 (14%)
bokkers die te vaak slotjes veroorzaken door hun nutteloze discussies/negatieve reacties?
18 (12%)
onderschriften met teveel smileys :(
2 (1%)
vul zelf in...
8 (5%)
alles wat genoemd word ;)
44 (31%)

Totaal aantal stemmen: 139


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:58

Mensen die je op rt een tip wilt geven, maar omdat je dan zegt dat het hun eigen rt tekortkoming is een grote bek opentrekken en wel kunnen rijden. (waarom dan een topic openen, als het zo goed gaat Verward )
terwijl aan het hele topic en alle andere rt topics blijkt dat ze nog wel ff door mogen oefenen Lachen

En topics op rt die al 1000 keer geweest zijn, waar je dan netjes op de sticky wijst, maar die ze dan verdommen om te lezen en nog in dat topic 101 keer hetzelfde vragen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:00

Hahahaha kon geen keuze maken Haha! Irriteer me aan alle punten die je hebt opgeschreven!!!


Maar een negeerfunctie lijkt me OK dan!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:05

ik irriteer me inderdaad ook aan de meeste punten.. alleen van de onderschriften met veel smilies daar heb ik geen last van .. vraag me af wat er met deze poll gedaan wordt ..

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:09

runningkawa schreef:
Mensen die je op rt een tip wilt geven, maar omdat je dan zegt dat het hun eigen rt tekortkoming is een grote bek opentrekken en wel kunnen rijden. (waarom dan een topic openen, als het zo goed gaat Verward )
terwijl aan het hele topic en alle andere rt topics blijkt dat ze nog wel ff door mogen oefenen Lachen

En topics op rt die al 1000 keer geweest zijn, waar je dan netjes op de sticky wijst, maar die ze dan verdommen om te lezen en nog in dat topic 101 keer hetzelfde vragen.


maar ik vind zo'n commentaar ook onnodig, iedereen weet wel dat het fout van 1) kennis van de ruiter of 2) de communicatie is, maar als je vervolgens niet opbouwende kritiek geeft kan ik me voorstellen dat de ruiter kwaad wordt, die heeft toch niks aan zon reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:11

Ik onderbouw altijd alles
geef ook mogelijke oplossingen

Bij itp vind ik het anders, maar bij rt vragen ze toch om een oplossing?
dat het dan niet in hun straatje past met bv scherp bit, maar dat ik zeg ga les halen, want een scherp bit is geen oplossing plus enkele tips.
geloof dat rt daar toch juist voor is.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:26

Ik denk dat bij RT overigens de mensen zitten met het grootste ego en dito bek. Maar ondertussen wel advies willen, dat overigens wel in hun straatje moet passen....

Dus is RT eigenlijk mijn grootste ergenis, ha ha

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 13:29

mm penny, bij FA zitten ook heel wat blaaskaken Nagelbijten / Gniffelen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:30

Daar kom ik nauwelijks, dus daar kan ik niet over meepraten... maar ik geloof het gelijk! Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:51

RT kom ik nooit. Om de redenen dat RK zegt. Plus ik geef geen advies.. zou niet gepast zijn omdat ik zelf ook niet perfect rijd.
Als ik iets wil weten dan vraag ik dat aan mn instructrische....

Bij itp of haw mensen die erg onzeker zijn en al vragen om commentaar. Of mensen die het beter weten En aan het kortse eind trekken...
Dat vind ik Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:53

Citaat:
zou niet gepast zijn omdat ik zelf ook niet perfect rijd.

Maar dat doe ik ook niet, en zelfs niet dicht in de buurt van dat.
maar soms kan een aanwijzing wel net diegene zijn waarvan je denkt, verhip, dat zou kunnen passen.
daarom geef ik maar braaf antwoord. Haha!
Als het niet past, ook goed, maar gaan mekkeren als je het goed bedoeld..Verdrietig

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:02

Ja soms zitten er dingen bij die ik uit "ervaring weet" Knipoog Omdat ik dan toevallig hetzelfde probleem met Guus heb gehad.
Maar soms heb ik het idee dat het niet eens serieus word genomen....

Maar goed kom er niet of weinig hetzelfde voor FA... pff met al bdie afstammingen en been akties hengsten hou op schei uit.. iedereen weet het beter daar..

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:02

MSN en breezer-taal vind ik het meest irritant. Als ik weer eens een aantal van die teksten over "me paardjuh" tegen kom, heb ik wel eens het idee dat ik op een pubermeisjes-site zit. Scheve mond

Verder vind ik het ook irritant als er geen hoofdletters, punten en komma's gebruikt worden. Die smileys vind ik alleen irritant als het van die bling-bling smileys zijn, zoals deze: Party!!

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:02

Ik vind MSN taal vreselijk irritant!! Maar veel zal je daar niet aan kunnen doen denk ik.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:21

fsoudan schreef:
Maar goed kom er niet of weinig hetzelfde voor FA... pff met al bdie afstammingen en been akties hengsten hou op schei uit.. iedereen weet het beter daar..


Dat is zo ja. Dan zijn er mensen die heel blij een veulen gaan fokken met eigen merrie en gelijk commentaar want oh je kan er beter 1 kopen, er zitten zoveel risico's aan blabla...
Ik ga over een tijd ook met mijn eigen merrie een veulen fokken! Waarom niet? Moet ik toch zelf weten. Snap niet dat mensen daar zo moeilijk over kunnen doen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:29

Tja sommige mense hebben eindelijk een hengst gekozen... vertellen dat trots... en dan word die hengst tot in de afgrond afgezeken daar....
Ieder zo zijn smaak ieder zijn keuze!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:50

Kwam ook zo even in mij op.

Wat ik ook vervelend vind (daar kunnen Mods niks aan doen) is dat als je iets te koop hebt of je wilt iets kopen en dan hoor je helemaal niks meer van diegene! Doen ze net of ze geinteresseerd zijn in iets en vervolgens doe jij je best en hoor je niks meer. maar als ik serieus in iets ben geinteresseerd en ik hoor helemaal niks vind ik dat ook erg banketstaaf!!!
Bedoel kleine moeite om te zeggen dat je het bijv. al verkocht hebt of geen interesse meer hebt?!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:10

Breezah taal, absoluut!
Snap er af en toe echt de ballen niet van (oei, ik word oud!)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:14

Je word oud.... ik weet niet eens wat het is.... word ik dan ook oud Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:38

MSN-taal! En dan vooral daarna nog boos worden als er iets van wordt gezegt. Ik typ ook verre van perfect, maar nog wel redelijk leesbaar.

Verder vind het ook heel irritant als je foto's plaatst en iemand geeft een tip dat hij nog 50 keer herhaald wordt. Als er 2x wordt vertelt dat ik mijn hakken uit moet drukken snap ik het ook wel.

Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:40

Ik heb alle bovenstaande (van die avatars weet ik trouwens niet eens of die van mij ook erg is Bloos! )

Msn taal kan ik ook niet tegen op dit forum. Ok, zelf gebruik ik ook vaak afkortingen op msn of in chatboxen, maar op forums nooit... Ik weet zelf hoe vervelend dat is..

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:40

Mensen die bij foto's ALTIJD commentaar moeten leveren. Heb je echt een handige tip ofzo kan het natuurlijk, maar er zijn mensen die er een hobby van maken om commentaar te vinden. Erg jammer!

Wat ik ook nog wel irritant kan vinden is als iemand iets vraagt, je daar een antwoord op geeft en vervolgens nog 10 mensen precies hetzelfde antwoord geven. Het lijkt me toch na 1x wel duidelijk. Kijk als je nog zegt van: daar ben ik het mee eens en .....(en vervolgens een aanvulling geeft) okee, dat snap ik nog wel.

Daihyo

Berichten: 88065
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:56

Antoinette schreef:
Mensen die bij foto's ALTIJD commentaar moeten leveren. Heb je echt een handige tip ofzo kan het natuurlijk, maar er zijn mensen die er een hobby van maken om commentaar te vinden. Erg jammer!

Wat ik ook nog wel irritant kan vinden is als iemand iets vraagt, je daar een antwoord op geeft en vervolgens nog 10 mensen precies hetzelfde antwoord geven. Het lijkt me toch na 1x wel duidelijk. Kijk als je nog zegt van: daar ben ik het mee eens en .....(en vervolgens een aanvulling geeft) okee, dat snap ik nog wel.


OK dan!
Hier ben ik het helemaal mee eens! Dat afzeiken van elkaar is echt zo irritant. als het nou nog ergens op sloeg of je hebt er wat aan... maar nee hoor, nutteloze opmerkingen.
Heel vervelend!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:30

Ik ben het wel met alle punten eens, maar ook erger ik me aan het eeuwige gezeik over spelfouten ect. Vooral omdat ik zelf best wel moeite heb met de -t, -d en -dt. Ik doe mijn best erop maar maak er gewoon veel fouten in. Het steekt dan als anderen daarop gaan hakken, ook bij andere bokkers die zulke fouten maken. Hebben zulk soort zeikerds dan echt niks beters te doen dan elke tekst op fouten na te kijken Scheve mond

En waar ik echt witheet van wordt is als dat gebeurt in een topic waarbij niemand het eens is met de TS en die dus helemaal ge grond in boort. Alsof dat nog niet erg genoeg is wordt ook de hele tekst uitgeplozen op fouten op daar ook nog even lekker over te gaan zeiken Boos!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:33

Ik heb gestemd voor 'alles in deze poll'.
Want dat zijn inderdaad de dingen waar ik me aan erger op Bokt. (Maar ben niet de enige zie ik Lachen )

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:04

bokkers die te vaak slotjes veroorzaken door hun nutteloze discussies/negatieve reacties? deze dus Haha!