er wat nieuwe regels kunnen ontstaan ?

ik vind het dus echt jammer, dat er bijvoorbeeld steeds weer topics gesloten moeten worden , door reacties van vaak dezelfde mensen ..
mensen die niet hun ongelijk durven toe te geven, of zo blind achter hun ,mening staan, dat discussie niet eens mogelijk is
bokt is een paardenforum, paardemensen zijn eigenwijs, maar een ellenlange nutteloze discussie over een paar foto's... jeetje
meestal zijn dan maar 1 of 2 bokkers die dan een andere mening hebben als het grootste gros.
ook dat sommige bokkers niet goed tegen commentaar kunnen ,plaats dan geen foto's
of negeer het negatieve commentaar , of beter nog, doe er wat mee, laat lezen aan je eigen instructie oid !
ik erger me ook steeds meer aan die bytes vretende avatars, er zijn er een paar.. mag ik die noemen?
die de pagina's onwijs vertragen. ik weet dat er een limiet op zit, maar toch zijn er echt enkele die vreselijk de boel vertragen . en ik zet mijn pagina dan wel telkens op stop, maar als die persoon meerdere berichten heeft geplaatst op een pagina duurt t wel even voor ik alles kan lezen...
okej ik weet ik heb een oude pc... maar ben ook maar een arme boerin

ook die overdreven veel smileys in onderschriften ... please kan daar niet wat aan gedaan worden?
of ben ik de enige die me daaraan ergert?
ik zal vast nog wel wat ergenissen zijn vergeten

dus brand los!
of krijg ik meteen een slotje?