Hoi allemaal; Heb een vraagje voor de web bouwers..... ALs ik op het forum zit te lezen krijg ik wel eens een berichtje in beeld dat ik mail heb op dit forum(priveberichten) en als ik daar aanklik kom je in je INbox..... na het beantwoorden wil ik eigenlijk graag weer terug waar ik gebleven was en zou daar een knopje een uitkomst voor vinden....gewoon het knopje terug dus..... Ja ik weet dat dat knopje ook boven in het scherm zit onder bestand maar dan blader je eerst weer door je antwoord, bericht, inbox enz. Zou graag gewoon weer terug willen naar het forum zonder dit weer allemaal op te moeten zoeken/door te bladeren.. Gaat vaak om even een snel antwoord te geven en dan wil ik ook weer snel verder lezen er staat hier zo verschrikkelijk veel op.... Is dit mogelijk of heb ik ergens een functie gemist/ niet gezien.... Groetjes Nick
Anoniem
Geplaatst: 10-05-04 17:54
Ja, dat knopje mis ik ook wel eens. Dat ik vreselijk nieuwsgierig ben en absoluut meteen een PB moet lezen heeft er misschien ook mee te maken... Gewoon verder lezen in het topic tot je klaar bent en pas daarna eens in je inbox kijken kan natuurlijk ook, maar ja... nieuwsgierig hè
Yessy
Geplaatst: 10-05-04 19:52
paar keer op vorige/back klikken is op dit moment het enige wat mogelijk is
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 10-05-04 21:07
naast je back knop (in de je browser) staat een klein driehoekje, als je daarop klikt krijg je een lijst met de vorige pagina's. Daarmee kan je b.v. heel snel terug naar het topic waar je zat.