Reactie verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:03

Nou ik kan uit ervaring zeggen dat dingen dus niet altijd via PB op te lossen zijn. Dus ik heb helemaal geen problemen met de openbaarheid. Maar aangezien niet iedereen dat ziet is het makkelijk roepen dat de gebruikers de schuldigen zijn natuurlijk Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:06

Pervinco"]
[quote="Dorée schreef:
Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.


Mee eens... Daarom vind ik de opmerking 'dan hadden ze maar geen mod moeten worden' ook echt helemaal nergens op slaan...
[/quote]

Maar was he tdan niet juist om die reden dat er meer mods aangesteld werden? Ik ben wellicht heel zwart wit maar het is het een of het ander. Niet een beetje. Dan krijg je meten met twee maten. Als je de taak als mod niet aankan, of niet naar behoren kan uitvoeren dan moet je geen mod worden. Dan is die taak een ander beter toebedeeld. Ik ken er genoeg die ik hier absoluut keien van mods vind.

En op een forum van dit is een mod aanwezig gewoon een noodzaak vind ik.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:09

Dorée schreef:
Ik ben het met Death_Squad eens. Altijd dat openbare gemiemel! Je kunt dingen toch prima via pb oplossen?
Wat wil je hiermee bereiken Billy? Je zegt zelf al dat je vindt dat de mods hun werk niet goed doen, dus eigenlijk zit je niet te wachten op een uitleg. En bovendien geef je aan dat je eerdere 2 reacties ook al niet netjes waren. Als je dat vindt lijkt dit topic me geheel zinloos Verward

Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.

Wat ik hiermee wil bereiken?
Dat moderators zorgvuldiger met gebruikers omgaan, en zorgvuldiger met hun functie.
En de eerdere 2 reacties waren minder netjes als de derde. Vandaar dat ik verbaasd was dat die niet verwijderd werden en nummer 3 wel.
Maar zoals er nu door de mods gehandeld werd, is not done. Dat je een bericht weghaalt wat heel erg is kan ik me voorstellen, maar naar mijn mening viel dit niet in deze categorie.
In het topic staat op dit moment al zeker 2x hetzelfde, en dat mag wel blijven staan. Erg vreemd.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:52

Fasel"]
[quote="Pervinco"][quote="Dorée schreef:
Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.


Mee eens... Daarom vind ik de opmerking 'dan hadden ze maar geen mod moeten worden' ook echt helemaal nergens op slaan...
[/quote]

Maar was he tdan niet juist om die reden dat er meer mods aangesteld werden?
(...)
En op een forum van dit is een mod aanwezig gewoon een noodzaak vind ik.
[/quote]

Ik merk wel degelijk verschil tussen 'toen en nu', maar ik denk dat dat een discussie apart is. Het lijkt me iig logisch dat degene die het bericht verwijderd dit ook per pb (of wat dan ook) meld aan degene die het schreef, niet dat Mod A het bericht verwijderd en Mod B een verklaring aflegt. Als Mod A het verwijderd en die heeft toevallig haast... Sja. Heeft imo niets ermee te maken of ze wel of niet mod had moeten worden.

Wat je 2e opmerking betreft: ik denk dat er best mensen zijn die 'aanwezig' willen zijn als ze betaald worden... Dus... Wellicht is het een idee om een pot in het leven te roepen waaruit een mod betaald wordt, iedere Bokker stort verplicht 1 euro per maand...

prompter

Berichten: 11162
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:04

Wat ik niet begrijp: er blijkt onder een aantal gebruikers veel onvrede over bokt te heersen, dat blijkt wel uit de reacties in dit topic. Waarom blijf je dan in hemelsnaam komen? Ik heb het in het verleden ook wel eens niet naar mijn zin gehad op een bepaald forum, en daar kom ik dus nooit meer.

Als je hier alleen maar ergernis hebt, dan blijf je toch weg? Paardenfora zat.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:09

promptertje schreef:
Wat ik niet begrijp: er blijkt onder een aantal gebruikers veel onvrede over bokt te heersen, dat blijkt wel uit de reacties in dit topic. Waarom blijf je dan in hemelsnaam komen? Ik heb het in het verleden ook wel eens niet naar mijn zin gehad op een bepaald forum, en daar kom ik dus nooit meer.

Als je hier alleen maar ergernis hebt, dan blijf je toch weg? Paardenfora zat.


inderdaad, vind vaak dat alles zo "zwaar" word opgevat hier...
Je hoeft hier niet te zijn, dus je hoeft je ook niet te ergeren..
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 27-04-04 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:18

Ik wil dan ook nog wel even reageren.

Mods zijn net als de ander gebruikers ook mensen. Ze zijn nu in een positie gekomen die anders is en daar moeten ze even aan wenne. Dat wil niet zeggen dat ze meer zijn. Daar zijn we wel van bewust.

Dat sommige zaken niet helemaal opgelost kunnen worden is logisch. De mods hebben met veel meer gebruikers contac. En net als in het echte leven lopen sommige contacten beter. Dat komt omdat iedereen anders reageert op bepaalde zaken. Mods zijn ervoor om objectef te zijn. Maar het zijn geen computers. Ook zij (en ik dus ook) zijn wel eens inconsequent.

Al met al vindt ik dat de groep mods die we nu hebben heel erg zijn best doen en alles ook goed doen.

En iedere gebruiker tevreden stellen gaat nu eenmaal niet.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:36

Billy schreef:
Dat moderators zorgvuldiger met gebruikers omgaan

Ik zou zeggen, kijk ook eens kritisch naar jezelf.
Jouw woorden zijn ook niet altijd even zorgvuldig gekozen, maar dan voer jij als excuus dat dan de boodschap niet overkomt (zoals je eerder in dit topic zei). Maar wie ben jij om dat voor een ander te bepalen denk ik dan Verward

Voor de rest ben ik het wel met DS eens dat dit soort topic vrij vaak tot stemmingmakerij leiden, waarvan het gros van de users het niet opmerkt of denkt "Whatever" Lachen

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 23:44

In dit verwijderde bericht waren mijn woorden zeker wel zorgvuldig gekozen, ik zei precies wat ik dacht, en naar mijn mening op een redelijk nette manier.
In hetzelfde topic staat nu al een paar keer hetzelfde wat ik gezegd heb, en dat mag wel blijven staan Verward
Verder vind ik het heel grappig dat veel mensen hier oordelen over een bericht wat ze niet eens hebben kunnen lezen omdat het allang verwijderd is.
Men neemt zomaar aan dat ik ongelijk heb, en dat de mods gelijk hebben. Vind het wel weer bijzonder..............................

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:57

Sja, jij opent een topic met het feit dat je het niet eens bent met het verwijderen. Dan kun je er vergif op innemen dat er ook mensen reageren die dat bericht niet gelezen hebben. Om mezelf even als voorbeeld te nemen: ik heb je andere 2 reacties gelezen, en ik zie je reacties hier. RK zegt het overigens ook al:
Romkabouter schreef:
Ik zou zeggen, kijk ook eens kritisch naar jezelf.
Jouw woorden zijn ook niet altijd even zorgvuldig gekozen, maar dan voer jij als excuus dat dan de boodschap niet overkomt (zoals je eerder in dit topic zei). Maar wie ben jij om dat voor een ander te bepalen denk ik dan Verward
Kan best wezen dat jouw antwoord er nu door andere mensen staat, wellicht formuleren ze het anders... En als je het er niet mee eens bent, dan klik je toch lekker op het uitroepteken?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:10

Billy"]
In hetzelfde topic staat nu al een paar keer hetzelfde wat ik gezegd heb, en dat mag wel blijven staan Verward
[/quote]

Dan klopt deze conclusie blijkbaar niet:
[quote="Billy schreef:
Nee, dat mag je niet, je mag alleen zeggen dat het zielig is voor de cavia dat hij dood is, maar niet dat het haar eigen schuld is omdat ze dat dier 3 dagen heeft laten creperen, en dat dat verwaarlozing heet.
En dan mot je ook nog aardig zijn omdat ze net haar diertje heeft verloren


anders hadden we immers alles wel verwijderd?

Maar goed, je kan ook te lang over een onderwerp door gaan. Ik heb verder alles eigenlijk al gezegd.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 00:11

Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, ik zeg dat er met 2 maten gemeten wordt.
Maar goed, wat mij betreft einde discussie, ik ga hier niet meer op reageren.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en ik hoop dat de mods in de toekomst zorgvuldiger met dit soort dingen omgaan......

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 00:16

Jantien"]
[quote="Billy"]In hetzelfde topic staat nu al een paar keer hetzelfde wat ik gezegd heb, en dat mag wel blijven staan Verward
[/quote]

Dan klopt deze conclusie blijkbaar niet:
[quote="Billy schreef:
Nee, dat mag je niet, je mag alleen zeggen dat het zielig is voor de cavia dat hij dood is, maar niet dat het haar eigen schuld is omdat ze dat dier 3 dagen heeft laten creperen, en dat dat verwaarlozing heet.
En dan mot je ook nog aardig zijn omdat ze net haar diertje heeft verloren


anders hadden we immers alles wel verwijderd?

Maar goed, je kan ook te lang over een onderwerp door gaan. Ik heb verder alles eigenlijk al gezegd.
[/quote]

Wil je wel in de goede volgorde quoten Jantien?
Sinds de reactie die ik gegeven heb, is er in het betreffende topic ook weer gereageerd.
Jij quote 2 dingen, maar wel in de verkeerde volgorde.
Zo kun je alles verdraaien

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:13

Billy schreef:
Verder vind ik het heel grappig dat veel mensen hier oordelen over een bericht wat ze niet eens hebben kunnen lezen omdat het allang verwijderd is.

Ik heb het niet over je berichten die verwijdert zijn, ik heb het over de algemene sfeer en toon van je berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:38

Billy houdt de gezelligheid er weer goed in OK dan!
Waar maak je je druk om. Als een reactie verwijderd is zal daar wel een rede voor zijn. Maar om daar nou zo'n stennis over te trappen snap ik niet echt.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:57

Kijk, mod's zijn ook mensen en maken ook weleens een foutje. Als je dan gewoon op een rustige manier een bericht op TeM plaatst of de desbetreffende mod een PB stuurt, zal die mod (denk ik) je opbouwende kritiek gebruiken. Zijn of haar excuses aanbieden, of uitleggen waarom het zo is gegaan etc. En dan is het nog steeds gewoon gezellig op bokt.
Je hoef het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar je moet ook proberen het verhaal van de andere kant te bekijken (geld voor mod's én de gebruikers) en er gewoon over na moet denken. Met ruzie maken bereik je meestal niks volgens mij.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:04

*snapt nog steeds niet waarom dit topic zo geopend moet worden en het niet per pb uitgevochten kon worden*
Schijnheilig

DubbelFun

Berichten: 88739
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:14

promptertje schreef:
Wat ik niet begrijp: er blijkt onder een aantal gebruikers veel onvrede over bokt te heersen, dat blijkt wel uit de reacties in dit topic. Waarom blijf je dan in hemelsnaam komen? Ik heb het in het verleden ook wel eens niet naar mijn zin gehad op een bepaald forum, en daar kom ik dus nooit meer.

Als je hier alleen maar ergernis hebt, dan blijf je toch weg? Paardenfora zat.

Als een Mod zoiets zegt dan is Bokt ineens te klein Cool

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:16

en terecht, die zou beter moeten weten.

DubbelFun

Berichten: 88739
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:19

Daarover verschillen we dan van mening Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:35

moet haast wel. toch frappant, moderators hebben het graag over stemmingmakerij. vraag me af hoe ze tegenover jouw bericht staan dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:53

*Flashback* (..) je hoeft hier niet te komen (..)*Flashback*

Zoooo cheap om te schermen met de 'vrije bokt keuze'.

DubbelFun

Berichten: 88739
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:02

Het blijft een waarheid als een koe Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:06

Wat een big deal over een berichtje dat verwijderd is! Volgende keer kan je ook gewoon TIP doen...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:07

Romkabouter"]
[quote="Billy schreef:
Verder vind ik het heel grappig dat veel mensen hier oordelen over een bericht wat ze niet eens hebben kunnen lezen omdat het allang verwijderd is.

Ik heb het niet over je berichten die verwijdert zijn, ik heb het over de algemene sfeer en toon van je berichten.
[/quote]

Lips are sealed Knipoog